Wpis z mikrobloga

#moico #wroclaw #gorzkiezale
Jestem klientem #moico na Granicznej od 4 lat. Przez 3 lata było super, zero problemów. Ostatnich kilka miesięcy to jest dramat - po kilka telefonów w miesiącu na infolinię, bo albo nie działa w ogóle, albo działa powoli. Czasem uda się dodzwonić i zgłosić problem, czasem nie, restart routera, czekanie, czasem internet wróci, czasem trzeba dalej czekać. Wczorajsza sytuacja to już szczyt wszystkiego. Ja rozumiem, że awarie się trafiają i super, że staracie się szybko reagować. Natomiast nie rozumiem nagłego spadku jakości Waszych usług. Jeżeli ma to tak dalej wyglądać, to choć w cale mi się nie chce tego robić, pofatyguję się do konkurencji. Potrzebuję niezawodnego internetu, nie tylko do oglądania śmiesznych kotów, ale też do pracy. Moico niestety ostatnio zawodzi pod tym względem.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pslx: Znajdź mi drugie dostawce do którego napiszesz na wykopie i w chwile wszystkie Twoje problemy się rozwiązują ;p no chyba ze hardware pada, to nie oszukujmy się, nic nie wyczarują. Tez rozważałem zmianę do momentu aż odkryłem Pana @MOICO na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Dzięki, rozchmurzyłem się ;)
@zioper: Dla Pana @MOICO w końcu założyłem profil na wykopie, bo łatwiej tutaj się czegoś dowiedzieć niż na infolinii. I to jest super, że ta forma komunikacji działa. Nie jest natomiast super, że internet często nie działa i widzę wyraźny spadek jakości świadczonych usług.
  • Odpowiedz
@pslx: osiadłem na Granicznej 2 lata temu i w sumie z Moico mam najmniej problemów. Wcześniej mieszkałem na Hubskiej (budynki Atala) to Korbank się pierdzielił co chwilę. Później przeniosłem się na Wiśniową i tam UPC miało problem ze wszystkim (spalił się nawet ichniejszy router :/). Z Moico jestem generalnie zadowolony bo dostaje to za co płacę i biorę pod uwagę dwie awarie jakie miały miejsce w tym roku. I były
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Immortale: o kurka... to ja mam jakieś niebywałe szczęście że mój dostawca to zupełnie inna liga pod tym względem (specjalnie nie napiszę jaki by nie było że reklama - ale żaden z wymienionych).

dobrych kilka lat korzystania z internetu i przez ten czas przerwy incydentalne - ma zasadzie na palcach jednej ręki bym je policzył, w dodatku rzadko trwające dłużej niż 30 minut czy godzinę (no ale może miałem szczęście
  • Odpowiedz
@secret_passenger: Śmiało możesz napisać dostawcę bo wszyscy szkalujo ale nikt nie chwali co jest złe :)

Wiesz każdy będzie i tak miał inne doświadczenia z dostawcami Ty na ulicy X będziesz miał super a ktoś na ulicy Y będzie miał downtime wpisany w umowę. Dobrym przykładem jest Vectra gdzie ogólnie wszyscy psioczą a mam znajomą w innym mieście i jest zadowolona :D
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Immortale:

przykładem jest Vectra gdzie ogólnie wszyscy psioczą a mam znajomą w innym mieście i jest zadowolona :D


no to ten.. to już nie wszyscy psioczą w takim razie :-)

lokalizacje: Narodrze blisko, bardzo blisko centrum (15 minut spacerkiem na Rynek)
  • Odpowiedz
@pslx: ja właśnie Moico muszę ostrożnie pochwalić, bo jeszcze jakiś czas temu miałem problemy podobne do twoich (to samo osiedle ( ͡° ͜ʖ ͡°)) a od dłuższego czasu wszystko działa stabilnie.
  • Odpowiedz