Wpis z mikrobloga

Jakby ktoś obawiał się serwisu #oneplus w Polsce to nie ma czego. Właśnie wrócił do mnie mój #oneplus5t z naprawy. Zgłosiłem kiepsko działającą baterię, problemy z szybkim ładowaniem (wina portu prawdopodobnie) i dodatkowo defekt na tylnej obudowie, wyglądało to jakby schodziła farba z aluminiowej części. Takie kropki się porobiły. Nosiłem telefon w oryginalnym etui. Często czyściłem telefon z różnych syfów, które się dostawały więc to na pewno nie wina piachu czy innych twardych zabrudzeń. Widziałem, że ludzie też takie defekty spotykali w swoich egzemplarzach.
Serwis wymienił wszystko na nowe, nowa bateria, nowy port USB-C i nowe tylne plecki + szkiełko od aparatu. A do tego wszystkiego dołączył nówka sztuka oryginalny kabel USB! Chociaż ich wcale o to nie prosiłem, ani nic. Mi szczena opadła. Pomimo 2 lat jakie zaraz stukną temu sprzętowi to mam teraz telefon jak z fabryki dosłownie. Szanuje w opór, tak się powinno traktować klientów.
I to nic z tego, że serwisem w Polsce jest owiany złą sławą Regenersis, po prostu OnePlus prawdopodobnie narzucił takie swoje procedury i do tego serwis ma się stosować. Nie olewają klientów i nie robią z nich idiotów udając zalane telefony itp.
  • 14
@Stixer pytam z ciekawości bo gdzieś przeczytałem, że gwarancja producenta w PL działa także na telefony z poza oficjalnej dystrybucji, np. z aliexpress
@Stixer: Akurat tez mam 5T. Odpukać bezawaryjny. Przeżywał drugą mlodość po aktualizacji do 9.0. Dotarło do mnie, że miną mu zaraz dwa lata. System działa tak dobrze, że nie mam motywacji do zmiany. Ekran oled prawie bez ramek, rewelacyjna obłsuga gestami, klasyczny czytnik palca na plecach, super szybki face unlock. Dużo RAM, dużo ROM, UFS 2.1. Security updates aż do teraz. Mógłby zdjęcia robić lepsze i to chyba tyle.
@Eco999 U mnie też wszystko śmiga jak dzikie. Telefon 2 lata a niszczy pod względem wydajności niejednego obecnego flagowca. Ostatnio zauważyłem, że ze 2 razy quick charge nie załapał, a żeby zgłosić też baterię to mnie namówił tutaj inny użytkownik, który się pochwalił, że mu właśnie wymienili.
@Stixer: tak jak piszesz. Serwis zewnętrzny ma narzucone procedury, ale w tym przypadku widać, że wymieniają wszystko co się da, a nawet więcej. Dla nich to rybka, bo wystawią większą fakturę dla oneplusa, więc im to na ręke.
@Neaopoliti: Ale 1+ musi dawać przyzwolenie na takie wymienianie wszystkiego jak leci. Nie słyszałem jeszcze by komuś uznali defekt w postaci zdartej farby. Inna firma by stwierdziła uszkodzenie mechaniczne i elo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Stixer: czy ja wiem... serwis powie, że należało wymienić i tyle. Przecież jak oddasz TV do naprawy to nie pytają się Ciebie czy rutynowo wymienić kondensatory, bo mogą np. wylać się w dość szybkim czasie pomimo, że wizualnie i technicznie są sprawne.
@Stixer: z jednej strony fajnie, ale z drugiej kupując z nieoficjalnych źródeł płaci się duużo mniej i nawet jak zapłacisz za te naprawy z własnej kieszeni to wyjdzie ciągle taniej. A jak spadnie na glebę i się rozwali to gwara i tak nic nie da.

Ale generalnie chwalę podejście.