Wpis z mikrobloga

Jednak wszedł gwint do gruza ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kupiony second hand, przód ok, tył niestety piszczy ( ͡° ʖ̯ ͡°) Prędzej czy później wleci coś lepszego, póki co firmy MaxSpeedingRods - ich plus to 24 stopniowa regulacja twardości, póki co w najmiększym ustawieniu jest dość wygodnie.

Tył ustawiony na ~10mm preload + 64cm od nadkola do ziemi, przód na 8mm preload i 62cm od nadkola do ziemi + camber na maksa.

Jeździ fajnie, jeszcze zbieżność muszę ogarnąć i przekręcić kierownice by była prosto. Wlecą 20mm dystanse lub jakieś 17" felgi z E39


#bmwsorka

#bmw #samochody #pokazauto #tuning #e36
sorek - Jednak wszedł gwint do gruza ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kupiony second hand, przód ok, ty...

źródło: comment_7gt1JW0l6GGZEB0yBqya2wnI2mZXoWB2.jpg

Pobierz
  • 20
@sorek:

- prześwit liczy się od podłogi do ziemi, albo od kielicha do wahacza, bo potem wielcy "turbo tunerzy" sie dziwią że im samochód pingponguje jak amortyzatory ustawiają poza zakres pracy
- caster i toe też ustawiłeś, czy sie bawisz w zmianę geometrii dla lansu kosztem parametrów trakcyjnych?
caster i toe też ustawiłeś, czy sie bawisz w zmianę geometrii dla lansu kosztem parametrów trakcyjnych?


@MUDAMUDAMUDA: na zbieżność jadę w poniedziałek

prześwit liczy się od podłogi do ziemi, albo od kielicha do wahacza, bo potem wielcy "turbo tunerzy" sie dziwią że im samochód pingponguje jak amortyzatory ustawiają poza zakres pracy

Masz racje, bo potem są gięte/cięte nadkola i nic nie wiadomo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zmierzę
Felgi od e39 mają otwór centrujący 74,1mm a e36 ma na piaście 72,5mm czyli musisz jeszcze pierścień założyć bo będzie luz


@CzeXD: wiem wiem ;)

Niestety co do imbusów to przy kierownicy i będzie brzydko wyglądać :(
regulacja twardości, póki co w najmiększym ustawieniu jest dość wygodnie.


@sorek: wrzucisz opony o mniejszym profilu to będzie twardo. Ja po zmianie samego zawieszenia dużej różnicy nie czułem