Aktywne Wpisy
Marek_Tempe +8
Od zawsze interesuję mnie sfera snów, ich dynamika, poziom dziwności, odniesienia do dnia codziennego, kultury i symboliki oraz prekognicja. Może ktoś zechciałby się podzielić swoimi snami? Być może część z nich uda mi się zinterpretować na tyle na ile pozwoli moja wiedza oraz znajomość danego użytkownika. Rozumiem, że dzielenie się pewnymi treściami na forum może być trudne, więc zapraszam również na priv, ale bez przesady, pełna dyskrecja i ludzkie podejście. Proszę o
koala667 +18
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Automaty i niemiecką motoryzację, #!$%@?ć prądem.
#motoryzacja #savethemanuals #nostalgia
p.s może jakiś saabik 93, 95?
Serio, nienawidzę automatów, zwłaszcza na krętych drogach, gdzie zawsze jedziesz na zbyt wysokim biegu, a na wyjściu z zakrętu komputer dopiero decyduje się na redukcję. Automatyczne skrzynie biegów to syf i tyle.
@Planeta_odebete2: z ciekawości, jakie roczniki, jakie budżety? Bo to chyba nie jest tak do końca kwestia "naszych czasów". Niedawno szukałem coś pod 200KM w manualu z roczników 2002-2006, też nieniemieckie i upatrując sobie jedną markę miałem wybór tak 30% z manualem do 70% z automatem.
Serio, nienawidzę automatów, zwłaszcza na krętych drogach, gdzie zawsze jedziesz na zbyt wysokim biegu, a na wyjściu z zakrętu komputer dopiero decyduje się na redukcję. Automatyczne skrzynie biegów to syf i tyle. Tak z ciekawości, jakim autem i jaki rocznik jeździłeś?
Automat to skrzynia dla ludzi, którzy nie lubią/nie umieją jeździć autem, bez potrzeby/bez pojęcia o np. prawidłowym pokonywaniu zakrętów.
@Planeta_odebete2: to manewrujesz gazem tak, że w praktyce sam wybierasz bieg, a jak nie po prostu łapiesz za manetki albo drążek i wtedy wybierasz dokładnie na jakim biegu chcesz jechać. Czyli sprowadzasz to w praktyce do takiej samej kontroli
No, ciekawe, ciekawe. Szkoda tylko, że nie masz pojęcia o prawidłowej technice jazdy. Dojeżdżając do szczytu zakrętu, opuszczasz gaz lub nawet dohamowujesz. Dodajesz gazu na wyjściu, a debil dopiero redukuje bieg na niższy, zupełnie rozwalając ci balans. Na krętych drogach to wkurza, no chyba, że i tak nie masz pojęcia co się dzieje z samochodem, niczym @Sweet_acc_pr0sa.
Już nie wspomnę o debilach, którzy kupują hot hatche w automacie. Kompletny
@Planeta_odebete2: przecież Ty nie potrafisz kliknąć "-" joystickiem w automacie albo kopnąć lekko pedału gazu przed zakrętem, co jest sygnałem dla skrzyni do redukcji, a wyjeżdżasz z argumentum ad personam i wypominasz mi niby braki w technice jazdy.
Gdybyś o krętych drogach wiedział cokolwiek, nie pisałbyś tu kocopołów. Uwielbiam objeżdżać takich jak ty, na torze. Problemem współczesnych automatów, nie jest tempo zmiany biegu czy "pochłanianie" mocy. Problemem jest rójnowanie balansu w zakręcie.