Wpis z mikrobloga

@yolow71: Generalnie są #!$%@?, a ich użytkownicy w modelach premium to betatesterzy, ale ciężko kupic nieniemieckie auto za bańkę zł, niemcy mają największy wybór.
  • Odpowiedz
Nie myślałem, że dożyję czasów, w których będę miał problem z kupieniem mocnego kombi z manualną skrzynią biegów.


@Planeta_odebete2: z ciekawości, jakie roczniki, jakie budżety? Bo to chyba nie jest tak do końca kwestia "naszych czasów". Niedawno szukałem coś pod 200KM w manualu z roczników 2002-2006, też nieniemieckie i upatrując sobie jedną markę miałem wybór tak 30% z manualem do 70% z automatem.
  • Odpowiedz
@Planeta_odebete2: Przecież nigdy nie było łatwo o mocne kombi, które nie jest z Niemiec. Głównie Niemcy mieli fury typu Audi S4, S6 albo jakieś E39 w kombiaku 540i. Japońce oraz Francuzy w tamtych latach to zazwyczaj kończyły się w okolicach 200 KM i było mało tych mocnych wersji.
  • Odpowiedz
@Planeta_odebete2

Serio, nienawidzę automatów, zwłaszcza na krętych drogach, gdzie zawsze jedziesz na zbyt wysokim biegu, a na wyjściu z zakrętu komputer dopiero decyduje się na redukcję. Automatyczne skrzynie biegów to syf i tyle. Tak z ciekawości, jakim autem i jaki rocznik jeździłeś?
  • Odpowiedz
Serio, nienawidzę automatów, zwłaszcza na krętych drogach, gdzie zawsze jedziesz na zbyt wysokim biegu, a na wyjściu z zakrętu komputer dopiero decyduje się na redukcję. Automatyczne skrzynie biegów to syf i tyle.


@Planeta_odebete2: to manewrujesz gazem tak, że w praktyce sam wybierasz bieg, a jak nie po prostu łapiesz za manetki albo drążek i wtedy wybierasz dokładnie na jakim biegu chcesz jechać. Czyli sprowadzasz to w praktyce do takiej samej
  • Odpowiedz
@KeepCalm:

No, ciekawe, ciekawe. Szkoda tylko, że nie masz pojęcia o prawidłowej technice jazdy. Dojeżdżając do szczytu zakrętu, opuszczasz gaz lub nawet dohamowujesz. Dodajesz gazu na wyjściu, a debil dopiero redukuje bieg na niższy, zupełnie rozwalając ci balans. Na krętych drogach to wkurza, no chyba, że i tak nie masz pojęcia co się dzieje z samochodem, niczym @Sweet_acc_pr0sa.

Już nie wspomnę o debilach, którzy kupują hot hatche w
  • Odpowiedz
@Planeta_odebete2: czyli nie jezdziles zadnym automatem ktory ma za zadanie trzymac w ryzach 300+ koni ta? manuala mam w swojej leciwej bo juz 30 letnie suprze, ktorej uzywam do zabawy a w swoim kombi 330 konnym a6 c7 mam automat bo czemu mial bym sie meczyc w tym samochodzie z manualem xD mieszkam w gorach jak cos wiec o kretych drogach wiem wszystko co tylko chcesz, wiec pytaj pomoge, manual
  • Odpowiedz
@KeepCalm:

No, ciekawe, ciekawe. Szkoda tylko, że nie masz pojęcia o prawidłowej technice jazdy.


@Planeta_odebete2: przecież Ty nie potrafisz kliknąć "-" joystickiem w automacie albo kopnąć lekko pedału gazu przed zakrętem, co jest sygnałem dla skrzyni do redukcji, a wyjeżdżasz z argumentum ad personam i wypominasz mi niby braki w technice jazdy.
  • Odpowiedz
@Sweet_acc_pr0sa:

Gdybyś o krętych drogach wiedział cokolwiek, nie pisałbyś tu kocopołów. Uwielbiam objeżdżać takich jak ty, na torze. Problemem współczesnych automatów, nie jest tempo zmiany biegu czy "pochłanianie" mocy. Problemem jest rójnowanie balansu w zakręcie.
  • Odpowiedz