Wpis z mikrobloga

@agnieszka-baum: nie grałem ale z tego co widzę po filmach Kojima przesiąkł korpo i widać że to jest copy-paste wszystkiego co sprawdzono z MGS ostatniego. 0 inowacji tylko typowe dla korpo bezpieczne działania. Bo mogło by się innym nie spodobać. Nie wiem co jest ciekawego w open wordzie. W mgs starych lepiej to wyglądało.
0 inowacji tylko typowe dla korpo bezpieczne działania. Bo mogło by się innym nie spodobać

BEZPIECZNE DZIAŁANIE


@Lychguard: XD
Wiesz że mowa o wysokobudżetowej grze AAA w której dostarczasz paczki i podróżujesz po dużym oraz pustym świecie a na klacie nosisz słoik z płodem? To jest według Ciebie "bezpieczne"? xD
Można się spierać czy innowacyjne ale jeśli to jest bezpieczne to równie dobrze możesz nazwać FIFE 20 grą o przyjaźni i
@Lychguard: To źle widziałeś, bo nie ma to prawie nic wspólnego z poprzednimi MGSami. A już samo biadolenie o korpo trybie jest idiotyczne biorąc pod uwagę naturę gameplayu tej gry.

@agnieszka-baum: Kojima zawsze był słabym pisarzem i jedyne co ratowało go w tej kwestii to oryginalność, to co próbował przekazać i przemycanie treści, które wiele mówią o nim jako osobie. Reszta imo nigdy nie była warta uwagi.
To jest według Ciebie "bezpieczne"? xD


To źle widziałeś, bo nie ma to prawie nic wspólnego z poprzednimi MGSami. A już samo biadolenie o korpo trybie jest idiotyczne biorąc pod uwagę naturę gameplayu tej gry.


@Oak_:
@janushek:
Bezpieczne to znaczy że używają sprawdzonych elementów i workflowów przy produkcji. Nie mówię już o tym że od MGS GZ i PP kojima zaczął iść z trendem robienia Genericów głównie chodz mi o
@Lychguard:

nie wiesz ty o czym mówisz, Kojima ma u siebie typowe japońskie książkowe korpo. obejrzyj sobie jak praca tam wygląda


A co ma praca do gry samej w sobie?

Bezpieczne to znaczy że używają sprawdzonych elementów


I jakie to są te sprawdzone elementy? Open world, który się różni swym przeznaczeniem w porównaniu do większości gier?

MGS GZ i PP kojima zaczął iść z trendem robienia Genericów głównie chodz mi o
Ten sam PP, który miał mądrzęjszą, lepiej napisaną i równie bogatą tematycznie fabułę co np. MGS2?


@Oak_: Dwójka moim zdaniem to spin off

I jakie to są te sprawdzone elementy? Open world, który się różni swym przeznaczeniem w porównaniu do większości gier?


@Oak_: Korzystanie z doświadczeń wcześniej wydanej gry. Nie wiem co jest zabawnego w jezdzenie 15-20 min w te i spowrotem... Już lepiej żeby były zamknięte poziomy i bardziej
@SalsaDeAmigo: Tu sie zgodze - pomysly byly bardzo dobre, i dlatego ten tytul mnie zaciekawil - bobasy przypinane do ludzi, ten deszcz, poszczegolne watki. Ale fabula jako caloksztalt bardzo mnie zawiodla. Im bardziej sie zaczynaly dane watki laczyc w calosc tym dla mnie bylo gorzej.
Niestety fabula zaczela sie domykac praktycznie w ostatniej godzine, gora dwoch. Ogolnie poczatek tajemniczy, sporo dziwnych watkow, ciekawie. Potem rozwiniecie gdzie dane watki sa jako tako tlumaczone, ale nadal jest masa niewiadomych. Koncowka to szybkie polaczenie wszystkiego w dupna calosc, ktora ani nie jest jakos fascynujaca, ani sklania do zadumy.
To wygladalo tak jak gdyby najpierw powstaly pomysly na pomniejsze watki/mechaniki, a potem ktos sie zorietowal, ze jednak trzeba je jakos wytlumaczyc