Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@iwunio: a jak jesteś bezrobotny to idziesz do urzędu pracy, rejestrujesz się, mówisz że chcesz zrobić prawko, dajesz papier z jakiejś firmy gdzie napiszą Ci że po odbyciu kursu Cię przyjmą(nie musisz pracować dla tej firmy po zrobieniu prawka, ale musisz pracować minimum 3 miesiące jako kierowca, ja miałem na umowie wpisane że jestem kierowcą bez żadnej kategorii i nie było problemu więc możesz iść nawet na B XD) i
  • Odpowiedz
@iwunio: zapłaciłem w przybliżeniu:
-Badania C+CE (robiłem już psychologa i lekarskie na przyszłość, choć na ten czas prawko na C zdawałem),
-prawko około 2200zł. (dokładnie nie pamiętam czy 2100 czy 2300),
-testy w Wordzie 30 zł x2 = 60zł,
-2 razy egzamin praktyczny=400zł,
-dojazdy do szkoły jazdy i do wordu w Bydgoszczy około
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Reniferus: zarejestrowałem się i w tym samym czasie powiedziałem że chce prawko robić, ogólnie zarejestrowałem się w lutym jakoś a w czerwcu odebrałem prawko i kartę kierowcy
  • Odpowiedz
  • 0
@Reniferus dzięki za konkretną rozpiskę, a mówiąc 3 miesiące na bezrobociu masz na myśli 3 miesiące bez zatrudnienia czy 3 miesiące być zarejestrowanym w urzędzie?
  • Odpowiedz
@k_EZ: a to widzisz. Może mieli wolne miejsce i się załapałeś?
Jak raz dzwoniłem to mi babka mówiła że muszę być bezrobotny ale jeśli złożę papiery to może się złapię ale wtedy nie składałem :D
  • Odpowiedz
@iwunio: a to nie wiem ale pamiętam jak wisiał plakat w starostwie powiatowym i z tego wiem, bo było napisane jakie warunki trzeba spełniać. Jeszcze w ramach tego ich projektu zamiast na kierowcę mogłeś zrobić kurs spawacza.
Warto zadzwonić do swojego UP i się dowiedzieć co i jak, bo możesz zaoszczędzić sporo. Ja sobie niestety nie mogłem pozwolić na dzień bez pracy dlatego też sam zrobiłem prawko.
Zostało jeszcze zapłacić
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0