Wpis z mikrobloga

@ciemny_kolor: teraz większość gier ma na zadanie ryć beret nawet ostatnio grałem w Polska produkcję layer of fears 1,2 i observer i też dawały radę, podziwiam ich wszystkich bo do tego trzeba mieć niezły talent artystyczny i w sumie w końcu jacyś humanisci i inni po asp będą mieli normalna pracę
@NukeOps: No tak, przecież lepiej robić miliony takich samych gier gdzie między częściami nie ma większej różnicy, wszystko na jedno kopyto, gdzie połowa to klony gta, a druga połowa to klony klonów gta. Mnóstwo jest takich Far Cry, Assasynów czy innych Call Of Duty. To chyba fajnie, że ktoś chce robić coś innego, bardziej ambitnego trafiającego do troszkę bardziej wyrafinowanej grupy odbiorców niż typowy CoD. Kojima po prostu nie robi gier
@NukeOps: moze i mozna by uznac, ze masz troche racji, gdyby nie:
- fakt, ze te gry sa tez genialne gameplayem
- fakt, ze te gry technologicznie i poziomem wykonania sa na poziomie dla innych nieosiagalnym
- MGS 2 i zwlaszcza MGS 3

...czyli w sumie to nie masz racji.