Wpis z mikrobloga

Czuć straszny niedobór junglerów na EUW, którzy nie są z autofilla i kumają o co chodzi. Chyba pora się przebranżowić( ͡° ʖ̯ ͡°) Co polecicie do junglowania na start? Oczywiście wpierw normale itd. bo jestem kompletnie zielony. #leagueoflegends
  • 17
@NieZegnamSieWoleWitac Chwilowo rankedy niedostępne, więc pójdę zaraz poćwiczyć, chyba nawet mam ww. Jak na razie rozegrałem tylko jedną grę w jg masterem, a że mój team orał przeciwników na wszystkich liniach to nie miałem żadnej presji.
@Czu-Czu: Jak chcesz ćwiczyć na normalach to nie warwickiem który może drejka solować na 3lvl. Zagraj jakimś karthusem czy w ogóle innym twitchem którym musisz kitować stworki(odbiegać żeby unikać ataków). Lepiej się nauczysz i będziesz mógł junglować czymkolwiek pod drużynkę. Ogólnie to takie rady na start:
1. Mute or razu jak zaczyna Cie flamić że Twoja wina że przegrał 1v1 ;)
2. Na wczytywaniu wybierz linię którą chcesz gankować, obczaj na
@ReeDeeMeeR Kitować jako tako umiem (a przynajmniej tak mi się wydaje ;)), generalnie oglądam od dłuższego czasu poradniki Nerva, Jankosa itd., więc o początkowym czyszczeniu lasu jakieś tam pojęcie mam.
Co chciałbym podciągnąć u siebie to umiejętność podejmowania odpowiednich decyzji, kiedy gankować, a kiedy lepiej odpuścić i zamiast tego zrobić kampę itd. A to zrobię tylko grając. Na pewno nie pójdę pojutrze junglować na rankedy, bo nie chcę się spie*dolić do brązu
@Czu-Czu: Teraz to szykuj się na przed sezon. Zmiany w mapie sprawia że gra na jungle będzie bosska i imo dużo osób zacznie tam grać. I ze względu na zmiany expa zmieni się ścieżka robienia jungle'i. Ogólnie za dwa patche będzie kozak. ( ͡° ͜ʖ ͡°)