Wpis z mikrobloga

#lpg #motoryzacja #brc #stag #zenit
Siema mireczki, czy ktoś z Was ma w samochodzie instalacje LPG firmy Zenit? Jak to się spisuje, warto zakładać czy lepiej Stag/brc? Gazownik mi mówił że stag trochę stracił na jakości i zdarzają się jakieś problemy z tymi instalacjami, a zenit chodzi dobrze, ale nie wiem jak się do tego odnieść
  • 12
  • Odpowiedz
@pyskaty92: Wszystko zależy od konkretnej instalacji i modelu auta. Jedna instalacja danego producenta jest bardziej udana, a druga mniej. Marka producenta nie ma z tym nic wspólnego. Posłuchaj gazownika. Jak mu nie ufasz podpytaj kilku. Choć jak wiadomo racja jest jak dupa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Druga sprawa to serwisy. To warto wziąć pod uwagę.
  • Odpowiedz
  • 0
@prze_galant mam ofertę właśnie na tego zenita za 2300 w miejscowości oddalonej o 20km od mojego miasta, przegląd kosztuje rzekomo potem 80zl, a stag w moim mieście to 2600, serwis niby 180zl.
Kolega ma tego zenita w Hondzie Civic Ufo 1.8 i jakoś to jeździ i w końcu nie wiem co wybrac.

@ZbeszczeszczonyPrzezSondoweK
Auto to Focus 1.6 16v 100KM 2009.
Tylko z tymi opiniami gazowników to jest tak, że każdy
  • Odpowiedz
  • 0
@methanex też się ku stagowi skłaniam właśnie. Zanim zacząłem myśleć o założeniu instalacji to znałem Staga i BRC, o Zenicie się teraz dopiero dowiedziałem i widzę że zbyt wielu gazownikow go w mojej okolicy nie zakłada więc chyba z czegoś to tez wynika
  • Odpowiedz
@pyskaty92: Nikomu jak nie masz zaufanego człowieka ( ͡° ͜ʖ ͡°) To jest ten silnik Ecoboost? Bezpośredni wtrysk paliwa? Jeśli tak to szukaj warsztatów z autoryzacją instalatorską. Typu STAG, KME, BRC, Optima. Koniecznie gwarancja i przeglądy na czas. Nie powinieneś mieć wtedy problemów. PS. UFO ma zajebisty silnik. Idiotoodporny. Dużo wytrzyma. Na każdej instalacji będzie jeździć. Pytanie o żywotność wtryskiwaczy itd. Zawsze możesz poczytać na forum
  • Odpowiedz
  • 0
@ZbeszczeszczonyPrzezSondoweK nie nie, to jest Focus mk2 fl z silnikiem 1.6 16v 100km, raczej prosta konstrukcja bez turbo i udziwnien, także montaż nie powinien być problemowy. Wydaje mi się ze te silniki to jeszcze były w Focusach mk1 montowane.
Chyba macie rację, odpuszczę pomysły o Zenicie i wezmę tego Staga, chyba lepiej dopłacić przy instalacji 300-400zl i mieć święty spokój
  • Odpowiedz
@pyskaty92: Jak to jest ten klasyczny 4 garowy zetec to wszystko będzie śmigać, aż miło. Nie oszczędzaj na instalacji. Bierz najlepszą. Oszczędzisz przy instalacji to będziesz musiał później inwestować w częstsze przeglądy i regulacje. Wyjdzie nie dość, że drożej to i czasu stracisz na bujaniu się po warsztatach. Co do Staga to miałem w dwóch autach i byłem zadowolony.
  • Odpowiedz
@pyskaty92: Wrzuć staga, tylko że wtryski, reduktor i sposób montażu ma duże znaczenie, więc sam producent sterownika wiele nie mówi.
Co do #!$%@? że stag spadł na jakości, omijaj tego gaziarza bo nic się w temacie nie zmieniło a zwyczajnie chce Cię naciągnąć.
  • Odpowiedz