Wpis z mikrobloga

Czołem programiści! ( ͡º ͜ʖ͡º) Po kilku miesiącach udało mi się napisać wpis na blogu ()

Dzisiejszy wpis jest małym tutorialem do menadżera pakietów dla języka C++, jakim jest Conan.

https://cpp-polska.pl/post/krotki-tutorial-menadzera-pakietow-conan ()

Tworzenie aplikacji to zazwyczaj świetna przygoda. Możemy modelować zachowania aplikacji, próbując wynaleźć coś, czego jeszcze nie ma. Jednym z problemów związanych z szybkim dostarczaniem swoich pomysłów jest niewątpliwie infrastruktura, na której się opieramy. Tworząc swoją grę, nie chcemy tworzyć silnika od nowa - lepiej skorzystać z istniejącego już rozwiązania. Kiedy myślimy o komunikacji klient-serwer, raczej nie mamy na myśli tworzenia kodu obsługi socketów, a - modelowanie komunikatów, które będą wysyłane przez kod, od którego nasza aplikacja będzie zależeć, czyli zależność. Zapraszam na wpis, w którym przedstawię podstawy pracy z menadżerem zależności Conan.


Miłej lektury! ʕʔ
Pobierz CppPolska - Czołem programiści! ( ͡º ͜ʖ͡º) Po kilku miesiącach udało mi się napisać w...
źródło: comment_kDZtwQ7lNUnf9aswqXcqI3zlphgkgujp.jpg
  • 2