Aktywne Wpisy

źródło: temp_file4102443241805891833
Pobierz
Salomonthekrol +72
Chlop włączył tokarke i go cofło we czasie o 50 lat.
#cnc
#cnc
źródło: 1000002931
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file4102443241805891833
Pobierz
źródło: 1000002931
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Dzisiejszy wpis jest małym tutorialem do menadżera pakietów dla języka C++, jakim jest Conan.
https://cpp-polska.pl/post/krotki-tutorial-menadzera-pakietow-conan (。◕‿‿◕。)
Tworzenie aplikacji to zazwyczaj świetna przygoda. Możemy modelować zachowania aplikacji, próbując wynaleźć coś, czego jeszcze nie ma. Jednym z problemów związanych z szybkim dostarczaniem swoich pomysłów jest niewątpliwie infrastruktura, na której się opieramy. Tworząc swoją grę, nie chcemy tworzyć silnika od nowa - lepiej skorzystać z istniejącego już rozwiązania. Kiedy myślimy o komunikacji klient-serwer, raczej nie mamy na myśli tworzenia kodu obsługi socketów, a - modelowanie komunikatów, które będą wysyłane przez kod, od którego nasza aplikacja będzie zależeć, czyli zależność. Zapraszam na wpis, w którym przedstawię podstawy pracy z menadżerem zależności Conan.
Miłej lektury! ʕ•ᴥ•ʔ
źródło: comment_kDZtwQ7lNUnf9aswqXcqI3zlphgkgujp.jpg
Pobierz