Wpis z mikrobloga

Chce pokazać moje auto. Moja 15 letnia klasa non-premium Corsa C 1.0. Mało awaryjna, robiąca to czego od niej oczekuje czyli wożenia z A do B. Nie przynosząca większych zmartwień w kwestii utrzymania. Przebieg dobija do 260 tys. km. U mnie w 9 lat zrobiła 165 tys. w tym 140 na lpg. Z wad to brak klimatyzacji, reszta nie jest przeze mnie aż tak dotkliwe odczuwana. Mam je tyle lat, a nadal mi się nim przyjemnie jeździ. Potrafię nawet wieczorem wsiąść i sobie pojeździć z muzyką pomimo tego, że i tak nim sporo jeżdżę na co dzień. Pali ~ 6.5 litra gazu przy moim użytkowaniu.. I w sumie plan jest taki, żeby potrzymać je jeszcze i tak jakiś czas, może parę lat. Zanim ktoś napisze, że to muł. Mam motocykl z większą mocą od tego auta i stwierdzam, że moc to nie jedyne co się liczy w motoryzacji, przynajmniej dla mnie. Spokój (tania obsługa, jak ktoś coś rozwali czy ukradnie to szkoda i tak mało), ekologia (długie użytkowanie ekonomicznego samochodu), nie bycie niewolnikiem rzeczy (to w końcu Corsa) to też fajne sprawy.

#pokazauto #opel #samochody #motoryzacja #przemyslenia
H.....k - Chce pokazać moje auto. Moja 15 letnia klasa non-premium Corsa C 1.0. Mało ...

źródło: comment_Yne43GxnBsHyzHwGidog5T6pSLxZSOHc.jpg

Pobierz
  • 100
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kupidyn_ciemnooki: Słabo, ale jak ktoś jedzie naprawdę wolno to da radę, a jak ktoś nie jedzie wolno to znaczy, że jedzie wystarczająco szybko. Nauczyłem się, że czy jadę szybciej czy nie to oszczędność czasu jest niewielka. Poza tym, aż tak dużo po krajówkach nie jeżdżę. Więc jest to minus, ale nie koniec świata.
  • Odpowiedz
@HowDidWeGetSoDark: zdrowe podejście do sprawy, ja mam klimatyzacje we wszystkich autach i jej nie używam bo mi dziewczyny zaraz chorują więc nie ma się czym przejmować ani czego żałować
napiszę jeszcze tylko taki standardzik
" dzifki k--s szastanie forsą nie dla ciebie, jeździsz corsą " :))
  • Odpowiedz
@Atreyu: Taki się akurat trafił. Poza tym, uważam, że koszty przy 1.0 są niższe i tak. Można tak w kółko. Czemu nie 1.2 a 1.0. Czemu nie 1.4 a 1.2. Czemu nie 1.8 a 1.4 aż się dojdzie do wniosku, że 5.0 to PRAWIE TO SAMO co 1.0.
  • Odpowiedz
@sailor_73: DŻIZAS BULLSHIT słyszałeś o czyszczeniu klimatyzacji oraz rozsądnej temperaturze, a także o takim bajerze jak niedawanie strumienia z nawiewu bezpośrednio na człowieka tylko gdzieś w górę? Po wycieczce do lidla/biedry też chorujecie, tam jest klima ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
DŻIZAS BULLSHIT słyszałeś o czyszczeniu klimatyzacji oraz rozsądnej temperaturze, a także o takim bajerze jak niedawanie strumienia z nawiewu bezpośrednio na człowieka tylko gdzieś w górę? Po wycieczce do lidla/biedry też chorujecie, tam jest klima ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Lethal_Jelly: wincyj kapsa wincyj( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@waciak: Osobiście uważam kolor za zaletę. W ogóle sporo tych Cors ma dość radosne kolory co jest na plus, biorąc pod uwagę, że większość aut jest szara i smutna jak piz...
  • Odpowiedz
Czemu nie 1.4 a 1.2. Czemu nie 1.8 a 1.4 aż się dojdzie do wniosku, że 5.0 to PRAWIE TO SAMO co 1.0.


@HowDidWeGetSoDark: nie zgodzę się, między 1.0 a 1.4 w Corsie jest różnica między jedzie ciężko a jedzie normalnie

Miałem nawet jakiś czas blizniaczą tigre 1.4 i to była świetna zabawka, a części w cenie chipsów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@HowDidWeGetSoDark: Mam też taką, tylko, że z klimą, nie żałuj, że nie masz, bo jak się włączy, auto traci 1/3 mocy, której i tak nie ma, co do awaryjności, faktycznie nic się w tym nie psuje, raz mi strzelił czujnik ciśnienia oleju, koszt czujnika 35zł, wymieniłem sam, wdzięczne auto. Moja ma przebieg 158 000 i od salonu jest w rodzinie, więc to prawdziwy przebieg.
  • Odpowiedz