Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#motocykle
Taki problem - odpalam silnik, wszystko pięknie, obroty biegu jałowego w normie, odkręcam gaz tak minimalnie i silnik gaśnie.
To nie gaźnik, bo to XT660 z 2004 roku z wtryskiem.
Ustawiłem czujnik położenia przepustnic na 16,, bo zaczynał od 14, a norma to 15-17, myślałem, że to o to chodziło, rozgrzał się silnik, znowu zaczął gasnąć po ruszeniu gazu o milimetry.
Jak się gaz mocniej odkręci, to wszystko normalnie działa, 0 problemów.
Jakieś sugestie?
Może tego cholernego czujnika nie dokręciłem, ale až mi się wierzyć nie chce :/
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@jaceks653: XT660 od początku produkcji był na wtrysku.
XT600 to był duży singiel Yamahy na gaźniku, niestety jak szukałem motocykla, to była totalna posucha, bo szczerze, to wolałem gaźnik z uwagi na większe możliwości regulacji bez dokupywania gadżetów za parę stów. A teraz mam za swoje, bo coś się w elektronice chyba pieprzy, a ja nawet nie mam pomysłu co, ale na 80% ten TPS, ale motór u mechanika i tak,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@S4ndM4n: z tym CO, to może faktycznie coś było mieszane.
Ale TPS testowałem i bardzo ładnie, płynnie wartość idzie w górę w trybie diagnostycznym, żadnych przeskoków. Zakładam, że to wiarygodny pomiar.
@Pantokrator: ten parametr CO dziala wlasnie od 0 do 5% odkrecenia manetki
zobacz na ile jest ustawione, zapamietaj, zmien na 0, potem potestuj 10, 15, jak nie pomoze, to zawsze mozesz wrocic do ustawienia jakie miales na poczatku, to steruje mieszanka, wiec moze masz tam cos zle ustawione
@nkrnpp: ale jaja. To zadzwonię do mechanika, że ten TPS jest może zwalony, jakby się sam nie domyślił i niech go sprawdzi miernikiem.

Tyle, że naiwnie sądziłem, że ten TPS był wymieniony u 1. właściciela (Włocha) (ja jestem trzeci),ale może typ miał #!$%@?.