Aktywne Wpisy
matihax +173
Kto takie gówno wpuszcza na publiczną drogę? Nawet by nie zauważył wybiegającego dziecka na drogę. Jako ojciec trojaczków powinno się to zezłomować na koszt kierującego.
Gardzę blachosmrodziarzami.
#patologiazewsi #polskiedrogi #samochody
Gardzę blachosmrodziarzami.
#patologiazewsi #polskiedrogi #samochody
badreligion66 +263
Biercie popcorn, bo troche długie.
Dokładnie miesiąc temu, 9 września złożyłem reklamacje na laptop, który się nie włączał i nie reagował. Oddałem go do serwisu stacjonarnego w moim mieście. Poinformowali mnie że nie załatwią mi tego od ręki, tylko muszą wysłać do WWA do serwisu. Tam jakaś laska mi go przyjęła, i do tego mnie poinformowała że naprawa będzie trwała 14 dni roboczych (nie wiem skąd ona to wytrzasnęła, ale ok). No to ja czekam, czekam tydzień, czekam drugi. Ogarnąłem na necie do jakiego serwis wysłali mój produkt, więc sprawdzam status naprawy. Na stronie widniała informacja, że produkt został zdiagnozowany i czekają na części. No to myślę okej, czekam. Czekam już ponad tydzień, ten sam komunikat. Więc postanowiłem do nich napisać, co się dzieje. Pomijając fakt, że odpisali chyba po dwóch dniach, to udało mi się od nich wycisnąć, że zepsuła się bateria i części przyjdą uwaga, 20 PAŹDZIERNIKA. No nie powiem, #!$%@?łem się, no ale nic nie zrobię. Ale dla pewności sprawdzałem codziennie status naprawy. Aż wczoraj zmienił się komunikat z oczekiwania na części na "Prosimy o sprawdzenie korespondencji, którą przesłaliśmy na adres mailowy podany w zgłoszeniu naprawy. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszą Infolinią". Oczywiście nie udało mi się do nich dodzwonić. Więc stwierdziłem, że zadzwonię do serwisu gdzie oddałem sprzęt. Oni odpowiedzieli mi, że oddzwonią jak ogarną temat.
i UWAGA NR 1. OKAZAŁO SIĘ, ŻE JEDNAK BĘDĄ WYMIENIAĆ LAPKA NA NOWEGO XD
Po miesiącu trzymania, i teoretycznie zdiagnozowania usterki, stwierdzili że jednak nie naprawiają.
Ale to to tam #!$%@?. Pytam, na jaki mi wymienią. A laska mówi "no na model X, taki srebrny" XD
Więc powiedziałem że sie zastanowię. Napisałem jej maila, żeby mi podała dokładną specyfikację techniczną tego modelu.
i UWAGA NR 2. odpisuje mi żebym skorzystał z porównywarek w internecie, bo oni nie mają specyfikacji tego laptopa XD
Czyli prościej mówiąc, stwierdziła "sam se sprawdź", bo serwis autoryzowany nie ma danych o własnym produkcie. Dziś chyba się do niech wybiorę osobiście, bo to co się tu #!$%@? to przechodzi ludzkie pojęcie XD
#huawei #telefony #komputery #laptopy #it #pc #reklamacja #gownowpis #serwispc ##!$%@? #bekazpodludzi #informatyka