Wpis z mikrobloga

@koter11: Tak to normalne. Jeśli chcesz to auto kupić to sprawdź czy silnik nie dymi (tylko uważaj na parę przy tych temperaturach ;-) ) Sprawdź czy jedzie prosto i hamuje czy nie ma 'masła" pod korkiem a nie się takich dupereli czepiasz
@koter11: A to przepraszam. Spojrzałem tylko na silnik i skojarzyłem go z Grande Punto mojego taty a tam płyty nie ma i kurz leci do komory silnika. Ale i tak jak jest w takim stanie to moim zdaniem na plus.
@koter11 tak jak pisali wcześniej - teraz są takie temp że tak się dzieje, jest trochę wilgoci w środku. Dobrze wymienić filtr kabinowy, przeciwpyłkowy na dzień dobry, 'wygrzać' auto porządnie - tj. Przejażdżka, temp w środku na full, uchylić lekko okno i pojeździć, jak pisał @Pathlogan - pozagladaj jeszcze we wszystkie miejsca gdzie mogła zostać woda/wilgoć. Może są zablokowane kanały odplywowe i woda paruje gdzieś do wnętrza.
@koter11: Użytkowany głównie na piaszczystych, wiejskich drogach. Sprawdź zawiasy i amory - na bank #!$%@?. Sprawdź wgniotki na płycie podłogowej, czy rudy nie chrupie. Obczaj czy wydech (włącznie z kat i dpf), nie jest na sztukę robiony.
PS Mógł jakiś czas bez grilla jeździć.
@koter11 Niema to znaczenia, ja osobiście pierwsze co bym zrobił po zakupie to na myjkę i go ogarnął, bo niech mnie nikt nie rozśmiesza, że #!$%@? silnik jak stół Durczoka to zaleta dla auta. To tak jakbym sprzedawał #!$%@? samochód w środku i chwalił, że pan zobaczy, nie było palone !