Wpis z mikrobloga

@ScaRRyMaN: dlatego z autami trzeba uważać - jakbym robił z 5 czy 10K rocznie to bym sobie może i Stingera sprawił, choć w sumie nie wiem po co - to serio jakoś nie po mojemu. Jestem mentalnym grzybem ;] - coś al'a złomnik. Zawsze mi się podobały te duże, amerykańskie fury z 150-200KM z 5.0+ pojemności. Nie mam co prawda aż takiej, ale jakoś nie lubię jeździć nie wiadomo jak
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Student_AWAS: złomnik to daje po bandzie, jak dobrze pamiętam okrzyknął małe Subaru Libero najlepszym autem na świecie ( ͡ ͜ʖ ͡)
Amerykańskie fury jakoś tak podświadomie namawiają żeby uprawiać powolny cruising ;)
  • Odpowiedz
@StrzelbaAndrzej: no dokładnie;] BTW przejrzałem stronę tego tunera co dałeś - mi tam nic do tego, książek nie piszę, ale dawanie na swojej stronie usuwanie EGR/DPF to imo proszenie się o kłopoty dzisiaj, gdzie nawet czynnika do klimy nie możesz nabić "ot tak".
  • Odpowiedz
@StrzelbaAndrzej: teraz wycinanie to głupota imo, łatwo można sobie zrobić źle + regen nie jest drogi imo. Dlatego dziwie się, że komuś chce się takie coś reklamować, równie dobrze można jeszcze dodać korektę ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Student_AWAS: to są akurat bajery których producent by nie umieścił gdyby nie wymogi ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Za to w benzynie EGR to coś dobrego i nie powinno się go wyrzucać. Najgorszy przypadek jaki widziałem to 2.8 CRD gdzie połączenie nagaru EGR i oparów odmy powodowało że kolektor tak był zawalony
  • Odpowiedz
@StrzelbaAndrzej: wymogi wymogami, ale jednak obiecnie diesel - może i nie pachnie, ale w sumie nawet nie czujesz nic zbytnio ;]. Co do mazi to fakt, ale często to skutek, a nie przyczyna - najczęściej turbo ¯\_(ツ)_/¯, ale można catch tanka zamontować i w dieslu bym to zrobił. W silnikach PB z bezpośrednim w sumie też, choć pytanie - czy bierze olej. Nie mam co prawd z turbo nic na
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Student_AWAS: jak czasem się wpieprzy przede mnie ponad 20 letni śmierdzący, dymiący, rozsypujący się Passat TDI czy inny zaniedbany diesel z wyciętym katalizatorem i lejącymi wtryskami to czasem mam ochotę wyprzedzić go na tej ciągłej i znaleźć się w jednym z odcinków "stop cham" ;)
  • Odpowiedz