Wpis z mikrobloga

Oglądając powtorki kraksy z onboardu Russella nie jestem przekonany co do tego, że bolid kompletnie stracil sterownosć. Na nagraniu widać, że nie zachowuje się on naturalnie, jednakże Russel wykonuje delikatny ruch kierownicą i nie ma tutaj jakiejś konkretnej próby zmiany toru jazdy. Dodatkowo na sam koniec całkowicie zdejmuje dłonie z kierownicy co przyznam szczerze widzę po raz pierwszy...
#kubica #f1
  • 25
@Kamyk216: Przy zablokowaniu kół kręcenie kierownicą tylko pogarsza sprawę. Powoduje to zwiększenie tarcia na koła, przez co odzyskanie przyczepności jest jeszcze trudniejsze.

A puszczanie kierownicy przed uderzeniem jest standardową procedurą bezpieczeństwa przy uderzeniach. W innym przypadku może Ci ręce połamać. Popatrz, jak rzuciło tą kierownicą w momencie uderzenia.
Głównie chodzi mi o to, że po całym zdarzeniu George nie był specjalnie zmartwiony jak na niego przystało, tym bardziej że jechał nieźle. Na onboardzie wg mnie widać, że jakiejś konkretnej próby wyprowadzenia bolidu nie było tylko delikatne korekty w lewo.... dlaczego nie skręcił konkretnie skoro szedł na wprost. Może się nie znam, tak tylko mówię.
@Kamyk216: No właśnie widać ze się nie znasz. Co niby miał zrobić skoro bolid nie hamował? A kierownicę puścił żeby mu jej nie wyszarpnęło z rąk i nie zrobiło krzywdy niepotrzebnie, normalne zachowanie przy uderzeniu pod kątem w barierę.

@SavageMountain: Przecież on miał awarię hamulców... Prawe przednie koło przestało hamować, lewe się zablokowało a prawe nic nie robi.