Wpis z mikrobloga

@Defender: Twórca Brutal Dooma jest znany z tego że jest dupkiem, i że jego kod to spaghetti, no i wkurza ludzi fakt że wiele ludzi nie zna więcej modyfikacji oprócz Brutal Dooma, i to że wiele ludzi nigdy nie grało w vanillę, i ich wizja vanilli jest zakrzywiona przez Brutal Dooma. Do tego Brutal Doom to straszna kobyła.

Nie powiem, sam poznałem Dooma przez Brutal Dooma, i przez jakiś czas grałem
@supra107: Sprawdziłem Vanillę. Wygląda interesująco. Na szybko wrzuciłem wszystko do głównego katalogu gzdooma, ale wykryło tylko WAD Dooma II. Jak to odpalić za pomocą klienta?
@Defender: Polecałbym korzystanie z ZDL, dobry i prosty launcher do którego możesz powrzucać różne IWADy i source porty, no i łatwo można dorzucać mody, a do tego można zapisywać konfiguracje w których zapisywane są ustawienia source portu, IWADa i modów.

https://github.com/lcferrum/qzdl/releases/tag/3-1.1

A, radziłbym też zainteresowanie się innymi source portami niż GZDoom, GZDoom bazuje na ZDoomie, a ten ma problem gdzie przy mapach z dużą ilością wrogów gra nie nadąża.

Przykładowe source
@supra107: Czy PrBoom+ zapisuje wybrane opcje? W Zandronumie wkurza mnie fakt, że muszę za każdym odpaleniem nowej gry, przechodzić do ustawień, by zablokować freelook, po czym muszę zapisać stan gry.

W sumie pograłbym z tym oryginalnym szarym panelem u dołu.
@K_TOVA: Dziwne że ci nie zapisuje ustawień. Czy może wyłączasz freelook w zasadach gry? Bo jak tak to spróbuj zmienić ustawienia myszy.
A, decino używa GLBoom+, czyli inaczej mówiąc PrBoom+ z renderingiem OpenGL.