Aktywne Wpisy

karitto +609
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz
Tyrande +38
Uwaga. Zostałam po raz drugi mamą. Mam drugiego kota.
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
źródło: IMG_5074
Pobierz

Tak zwyczajnie jest mi żal Roberta. 8 lat czekał na powrót do F1, mówili że nie da rady bo ręka, bo to inna formuła, bo za stary już, bo 8 lata przerwy. On jednak na przekór wszystkim j wszystkiemu wrócił. Nie był to powrót jakiego my wszyscy i on sam by sobie życzył. Pewnie, nikt o zdrowych zmysłach nie liczył na to że Williams będzie walczył o podia, czy wgl regularnie punktował. Ba, podejrzewam że większość z nas liczyła się z tym że Williams będzie najsłabsza ekipą w stawce. Ale chyba jednak każdy liczył na to że będą w stanie nawiązać walkę z dołem F1.5, walczyć chociaż o Q2. Niestety taczka była tak wolna że jedyna walka to ta z regułą 107%(oddajmy Claire - skuteczna!).