Wpis z mikrobloga

@Lstr: Eh to dupa, nie bede placil jak ja nawet nigdy w to nie gralem. Chcialem wejsc i zobaczyc jak to wyglada i ile gra ludzi ale w ciemno 60zl nie bede wywalal
@quarox:
Ludzi gra multum (chyba dalej są kolejki do wbicia na serwer), wygląda... tak jak wyglądała vanilla + poprawka na inflację związaną z brakiem elementu zaskoczenia (wszystko jest już wiadome, taktyki znane, najlepsze buildy na tacy, a świat znany nam od lat).

Jeżeli nigdy nie grałeś w WoWa - to te 60 zł jest naprawdę warte swojej ceny. Nie wywalisz ich, bo na pewno pograsz sporo - zwłaszcza na początku. A
@Lstr: Gralem kiedys za free te 2 tygodnie (czy ile tam bylo) z 2-3 lata temu no i wlasnie "nie wiem" o co to wielkie halo :) grafika w sumie przecietna, moze nie zczailem tej gry do konca ,ale jakos nie wydawala mi sie na tyle super zeby sie wciagnac, to juz w Aiona z 5-6 lat temu sie bardziej wciagnalem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@quarox: To w takim razie masz teraz najlepszą okazję (i jedyną), żeby zobaczyć o co to halo. 2-3 lata temu grałeś zapewne w najgorszy dodatek w historii WoWa (WoD), a 2 tygodnie nie pozwolą zobaczyć ci o co chodzi w tej grze, bo WoW skupia się w 99% na end-gamie, a nie levelowaniu.

W Classicu chodzi głównie o aspekt społeczny, bo obecny WoW to poza grupowym contentem (rajdy, dungeony, instanced PvP)
@juliusz-cezar Biorąc pod uwagę całokształt: nie. WoD zrobił dwie rzeczy lepiej: klasy (bo większościa speców grało się świetnie) oraz świat gry (Draenor był rewelacyjnie zaprojektowany). WoD był dodatkiem w którym głównym contentem było zbieranie złota, nadrabianie achievów oraz farmienie t-mogu. Dzięki świetnemu designowi klas było to jednak dużo przyjemniejsze niż multum rzeczy, które mamy do roboty w BfA. Gdybyśmy nie stali na patchu 8.2 tylko wcześniejszym, to powiedziałbym, że WoD > BfA.
@Lstr: To śmierdzi mi tak bardzo Diablo, Diablo 2 generalnie nie był jakiś super imo, dodali później dodatek, który totalnie to zmienił. Diablo 3 to był w sumie prawie gniot, RoS wszystko poprawił i też konkretnie zmienił grę w coś całkiem przyjemnego (w miarę, osobiście fajnie mi się grało ileś tam godzin, ale później już nudziło).
@juliusz-cezar: Tbh, sporo problemów obecnego WoWa wynika m. in. z tego, że część teamu D3 przerzucili właśnie do WoWa. I stąd mamy przykładowo warforging, brak itemizacji BiS, wieczny rat race (bo może dropnie z socketem) i resztę zmian w loocie, które mają może sens w aRPG, ale niekoniecznie w MMO.

Oby 9.0 poszło 3 kroki do tyłu i kolejne 3 zrobiło w innym kierunku :(
@Lstr: Ja osobiście mam cichą nadzieje, że Classicowi zrobią osobny odłam/timeline z contentem tylko tam dostępnym (kompletnie inny kierunek obierze gra, classic+), ale wiem, że z punktu widzenia developera jedyne na co można liczyć to progresywne serwery, które idą w stronę kilku kolejnych dodatków (przypuszczalnie do WOTLK), bo jest to po prostu dużo tańsze.
@juliusz-cezar:

że Classicowi zrobią osobny odłam/timeline z contentem tylko tam dostępnym

Z jednej strony tak, a z drugiej absolutnie nie podoba mi się pomysł, że przyszłość WoWa jest w jego przeszłości :(
Chociaż za TBC+ płaciłbym w złocie, więc nie będą tu już swoją hipokryzją świecił ;p