Wpis z mikrobloga

@Pafeuuu: #!$%@? tam, nie widzę częściowo na prawe oko i też zawsze miałem problem z cięciem nożyczkami albo krojeniem chleba, bo nie umiem utrzymać dobrze pionu XD

Co ciekawe samochodem na centymetry parkuję i odległość czuję i nie mam z tym żadnych problemów, ale coś w pionie bez poziomicy postawić to ni #!$%@? :D z poziomem nie mam problemów i obrazy na oko na luzie mogę ustawić
@Pafeuuu: a no i do czego dążę. Może mieć minimalnego zeza jak matka i też ciężko pokroić czasem bez skręcenia w bok o 10 stopni . Tak to już jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Norskee Trochę śmieszne xD Ale też pewnie #!$%@? się z tym żyje? Dobrze, że napisałeś, bo nie wiedziałem o tym, ba, nawet bym się nie spodziewał tego ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Pafeuuu: lepiej zyc bez jednego oka niz bez reki albo nogi. W sumie jedyne ograniczenie jest takie, ze nie mozna zostac jakims kierowca, mechanikiem czy pracowac na budowie. W futryny nie wchodzę, samochodem jeżdżę regularnie od 8 lat i ze swojej winy nigdy nic nie wywinąłem, a jeźdżę po Poznaniu, więc ruch jednak jest, problemów z jazdą w nocy też nie mam. Problem jest właśnie np. z trzymaniem noża w pionie
@gacek21 Ja jestem 2000 i umiem kroić, nawet wole brać niekrojony i samemu kroić sobie ( ͡º ͜ʖ͡º)

@Norskee Najważniejsze, że się nie uzalasz z tego powodu ( ͡º ͜ʖ͡º) "widzisz nóż od boku i jedziesz krzywo", taki trochę growy widok fpp masz xDD
W sumie z ciekawości, nie da się naprawić tego oka poprzez na przykład jakieś operacje?
@Pafeuuu: nie, mam na siatkówce blizny w miejscu czopków i pręcików, plamka zółta odpowiedzialna za ten najwyraźniejszy punkt, którym patrzymy w zasadzie nie istnieje więc większość tego co widzę to wielka czarna plama. Oczywiście obraz widziany drugim okiem się nakłada na to i mając otwarte jedne i drugie oko tego nie zauważam, ale o grubsza sprawa, bo przez to drugie oko nie patrzy idealnie w punkt, tylko bardziej przed siebie -