Wpis z mikrobloga

Zelda to by byla genialna gra, gdyby tylko byla prostsza - przede wszystkim nie miala zaimplementowanych nieoczywistych rozwiazan koniecznych do ukonczenia gry, popchniecia fabuly, przejscia lochu. Mi osobiscie backtracking nie przeszkadza, bossowie mogliby byc ciut prostsi.

Przeszedlem Minish Cap i Phantom Hourglass, teraz przechodze Okaryne. Zacialem sie w niej bo doszedlem do Water Temple i dungeon okazal sie tak trudny, ze wrocilem i postanowilem zrobic inny: Fire Temple. Zeby w nim wytrzymac wiecej niz 40 sekund trzeba dostac stroj odporny na cieplo od randomowego npc, a nikt w grze nie informuje gdzie jest ten npc i ze da nam on stroj. Potem trzeba przesunac jeden bardzo konkretny posag, ktory wyglada jak zwykla randomowa statua. I to tylko po to zeby wejsc do srodka, potem jest tego jeszcze wiecej. Nie ogarnalem piesni stracha na lachy, fabula poszla dalej i juz tej piesni nie zdobede nigdy, a co za tym idzie nie dostane sie w niektore miejsca.

Kocham klimat Zeld, sprytne patenty w niej zastosowane, podziwiam to jak te gry zostawialy inne gry fabularne ze swojego okresu daleko w tyle, ale czasami te zastosowane rozwiazania sa #!$%@? i daje to takie mozliwosci:
-bladzisz dziesiatkami miniut w jakiejs glupiej kwestii, zacinasz sie i porzucasz gre skutecznie lub grasz z dlugimi przerwami
-grasz z poradnikami lub youtubem i odpalonym przejsciem kogos

#gry #nintendo #3ds #konsole i troche #nintendoswitch
  • 11
@Veyn: przecież bossowie chodzi Ci o bestie zapewne to na każdego po raz miałem. Przy bossie głównym jedynie zginąłem,bo każdy gadał,że najłatwiejszy więc zignorowałem jego umiejętności i na pałę xD Już trudniejsi są przeciwnicy na mapie co spotkać można.
przede wszystkim nie miala zaimplementowanych nieoczywistych rozwiazan koniecznych do ukonczenia gry, popchniecia fabuly, przejscia lochu. Mi osobiscie backtracking nie przeszkadza, bossowie mogliby byc ciut prostsi.


@Veyn: Oj, nie. Proszę tak nie pisać bo jeszcze nintendo zobaczy. Zeldy już robią się coraz prostsze a nigdy nie były jakoś specjalnie trudne.

Zeby w nim wytrzymac wiecej niz 40 sekund trzeba dostac stroj odporny na cieplo od randomowego npc, a nikt w grze nie
@Veyn: zapomniales dodac, ze nie pokwapili sie na dubbing w takiej produkcji, przez co zawsze nastepuje glucha cisza. A propo ciszy to muzyka, a raczej jej brak doklada tylko wegla do pieca... w efekcie mam wrazenie, ze jestem w autystycznym swiecie, w ktorym nikt sie nie odzywa i slysze tylko szum wiatru. Zieff.. nawet opowiadajac o tym to zasypiam.
@Veyn: Trudna? Dla mnie większość Zeld jest zdecydowania za łatwa co mnie bardzo denerwuje szczególnie, że większość ma jakieś hero mode itd. tylko, że są dostępne one dopiero po ukończeniu gry ( ͡° ʖ̯ ͡°)