Aktywne Wpisy
![Djuk94](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Djuk94_DoUkUUbE4x,q60.jpg)
Djuk94 +126
Dlaczego ostatnio tak wszyscy eksperci nawołują, że będzie wojna, podczas gdy Rosja ma jak na razie problem z zajmowaniem miast na Ukrainie? Widzę, że ten sam spektakl, co z ekspertami od AI, którzy rok temu nawoływali, że za pół roku, a może nawet w ciągu paru miesięcy czeka nas wielki przełom, świat nie do poznania! I ugasło. Nie sądzę, że wojna z Rosją nam grozi w tym dziesięcioleciu po tym, co pokazują
![kantek007](https://wykop.pl/cdn/c3397992/kantek007_8z6nsTx4G3,q60.jpg)
kantek007 +169
Polacy najwieksi niewolnicy #praca
![kantek007 - Polacy najwieksi niewolnicy #praca](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b1a3e706206c91094c5b845e3cf8c2cd2cfb66774bf3277e4c11708f5b341f7b,w150.jpg)
źródło: GI3eK2yWYAAEZJ9
Pobierz
Wal posta na fb i skontaktuj sie z rzecznikiem praw konsumenta :)
Wolaj jak sie sprawa wyjasni.
Jak płaciłeś kartą, możesz spróbować dojść swojej racji poprzez reklamację w banku, u operatora karty (Chargeback).
Generalnie w Polsce się ludzie boja płacić kartami w internecie, a to jest wbrew pozorom najbezpieczniejszy sposób przy mało zaufanych transakcjach, ta furtka na dodatkową reklamację w postaci obciążenia zwrotnego jest mega fajna.
Komentarz usunięty przez autora
Tylko w przypadku płatności kartą możesz tak reklamować. Możesz sobie trochę poczytać o operacji chargeback i jak to działa, raczej przydatna wiedza na przyszłość.
@Kakaladze: Wiem, ale nie mam już pojęcia co więcej zrobić, jak narazie obsmarowałem ich gdzie mogłem mam nadzieję że chociaż kilka osób przestanie korzystać z tego portalu ja na pewno. No ale przynajmniej wiem jak dzieła to prawo z 30 dniami na reklamcję, niby jest ale i tak go wyegzekwać nie możesz bo nic sobie
Reklamację składałeś w e-podróżniku czy w PolRegio?
Trzeba było reklamować bezpośrednio w PolRegio, e-podróznik jest tylko pośrednikiem.
Miejsce zakupu biletu nie ma znaczenia.
@Kakaladze:
Alleluja :) Najwazniejsze
@worldmaster: już i tak się
Przy składaniu reklamacji e-mailowo (u pośrednika) warto załączyć przewoźnika do listy adresatów e-maila (np jako DW). W przypadku PolRegio będzie to adres reklamacje@p-r.com.pl
Jak operator (lub przewoźnik) nie odpowie w terminie, to wysyłamy przypomnienie, a koniecznie załączamy pasazer@utk.gov.pl w polu DW (CC).
A tutaj mały cytat ze strony UTK
Czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien przekroczyć 30 dni. Jeśli kilka dni po tym terminie nie otrzymasz odpowiedzi, napisz ponownie do
Komentarz usunięty przez autora