Wpis z mikrobloga

Mirki, mam problem i nie wiem już co mam zrobić może ktoś tutaj bedzie wiedział. Mianowicie przez portal #epodroznik jakiś czas temu zakupiłem bilety na #polregio na trasie Poznań-Toruń, pieniądze zostały pobrane ale biletu nie otrzymałem, zmuszony więc byłem kupić drugi bilet w pociągu. Jeszcze tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię (swoją drogą nieźle płatną) gdzie poinformowano mnie o błędzie ich systemu i poinstruowano abym zgłosił #reklamacja mailowo co też zrobiłem. Obecnie minęło już grubo ponad 30 dni od złozenia reklamacji a próby ponaglenia kończą się ignorowaniem maili. Telefonicznie usłyszałem, że "Proszę Pana o głupie 24 złote pan tak walczy?", no i infolinia płatna więc już i tak dołożyłem do tego biznesu, teraz chodzi po prostu o zasady i jakąś radę odnośnie co dalej zrobić bo sytuacja zamieniła się w "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?"

  • 20
@worldmaster: Z rzecznikiem już sie kontaktowałem, coś tam mi podpowiedział ale ten poznański to jakiś leniwy bo głębiej nie chce się zająć. Chodzi o to iż e-podróznik cały czas wyciera sobie buzię brakiem informacji od przewoźnika ale ja bilet kupowałem przez portal więc to od nich oczekuje zwrotu i to samo powiedział mi rzecznik, sprawę pewnie bym odpuścił gdyby nie chamska kobieta na infolinii która stwierdziła, że chyba jestem nie poważny
@walictowszystkozajete: A płaciłeś kartą? Taka reklamacja tzn chargeback obowiązuje tylko i wyłącznie wtedy gdy, płatność odbyła sie za pośrednictwem karty. I wtedy nie mogą ci jej odrzucić bo już "przekazali środki".

Generalnie w Polsce się ludzie boja płacić kartami w internecie, a to jest wbrew pozorom najbezpieczniejszy sposób przy mało zaufanych transakcjach, ta furtka na dodatkową reklamację w postaci obciążenia zwrotnego jest mega fajna.
@Kakaladze: Eh, czyli środki przepadły, kwota rozumiem niewielka ale o same zasady chodzi bo nie może tak być aby ktoś na infolinii jeszcze miał do ciebie pretensje, że domagasz się zwrotu tak małej kwoty. Głównie chodziło mi o przestrogę dla innych. Mimo wszystko dzieki za odpowiedź.
@worldmaster Wiem ktoś zasugerował mi wyłudzenie ale nie wiem czy opłaca mi się łaźić po komisariatach
@Kakaladze: Wiem, ale nie mam już pojęcia co więcej zrobić, jak narazie obsmarowałem ich gdzie mogłem mam nadzieję że chociaż kilka osób przestanie korzystać z tego portalu ja na pewno. No ale przynajmniej wiem jak dzieła to prawo z 30 dniami na reklamcję, niby jest ale i tak go wyegzekwać nie możesz bo nic sobie
@worldmaster: Właśnie otrzymałem maila, iż dokonali zwrotu (ze względu na dobro klienta - dobre sobie) i środki pojawią się w ciągu trzech dni ale reakcja była dopiero po napisaniu posta na ich fb wcześniej byłem ignorowany, także nie należy odpuszczać a wielokrotnie byłem spławiany, przyznaję drobna satysfakcja jest, jednak w dalszym ciągu nie polecam i dzięki za rade bo wysyłając maile kasy bym raczej nie odzyskał.
@worldmaster: Właśnie otrzymałem maila, iż dokonali zwrotu (ze względu na dobro klienta - dobre sobie) i środki pojawią się w ciągu trzech dni ale reakcja była dopiero po napisaniu posta na ich fb wcześniej byłem ignorowany, także nie należy odpuszczać a wielokrotnie byłem spławiany, przyznaję drobna satysfakcja jest, jednak w dalszym ciągu nie polecam i dzięki za rade bo wysyłając maile kasy bym raczej nie odzyskał.


@Kakaladze:

Alleluja :) Najwazniejsze
@pcela: Infolinia przyznała że wina leżała po stronie epodróznika, praw więc dochodziłem po stronie podmiotu u którego zakupilem bilet, co do POLREGIO to nie było jak wystosować reklamację do nich bo na rachunku widniał numer pośrednika a więc polregio nie miało żadnych danych na mój temat. Może podszedł bym do tego inaczej gdyby na infolinii nie poinformowali mnie że błąd leży po stronie ich systemu.
@worldmaster: już i tak się
@walictowszystkozajete:
Przy składaniu reklamacji e-mailowo (u pośrednika) warto załączyć przewoźnika do listy adresatów e-maila (np jako DW). W przypadku PolRegio będzie to adres reklamacje@p-r.com.pl

Jak operator (lub przewoźnik) nie odpowie w terminie, to wysyłamy przypomnienie, a koniecznie załączamy pasazer@utk.gov.pl w polu DW (CC).

A tutaj mały cytat ze strony UTK
Czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien przekroczyć 30 dni. Jeśli kilka dni po tym terminie nie otrzymasz odpowiedzi, napisz ponownie do