Wpis z mikrobloga

Mirki mam taki problem z aktywacją iMessage. Przeszedłem do Plusa i od kilkudziesięciu godzin (minęły dwie doby) usługa nie może się aktywować.

Dzwoniłem do Apple i twierdzą, że wszystko ustawione dobrze i żeby dzwonić do operatora. Plus twierdzi, że nic nie może więcej zrobić, jest tylko od dostarczania usług, które ich zdaniem dobrze działają.

I od pobierania opłat, bo widzę, że już wysłało kilkanaście smsów do Wielkiej Brytanii z konfiguracją. I nabija mi licznik cały czas.

Jak aktywować to iMessage?

#apple #iphone #telefony #plus
  • 14
  • Odpowiedz
@notedeagle: widzisz, żebym ja to wiedział wcześniej... W Apple mi właśnie powiedzieli, że to jedyny operator, z którym w PL nie współpracują
  • Odpowiedz
Dodam, że mnie to maksymalnie rozczarowało i niestety rozwiązuję umowę z Plusem. Dobrze, że podpisałem na czas nieokreślony, więc skrajnie tylko miesiąc męczarni bez iMessage.
  • Odpowiedz
@chud: Jesli w ogole nie ma opcji hotspot( tak ona znika) to sa problemy z apn. Wtedy nie dzialaja tez imessage, imessage nie dziala tez jak jest wlaczone wifi, tylko na 3g/lte
  • Odpowiedz
@chud: Witaj. Proszę o dokonanie restartu urządzenia. Dodatkowo możesz zweryfikować, czy telefon ma najnowszą wersję systemu iOS. Jeżeli sytuacja nie ulegnie zmianie, to proszę o bezpośredni kontakt ze wsparciem Apple.
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: dzięki, że odpisaliście, ale wszystko to sprawdziłem. Najnowsza wersja iOS, wszystko poprawnie ustawione. Apple powiedziało, że nic więcej nie są w stanie zrobić.
  • Odpowiedz