Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Sylvath: dragon age albo się kocha albo się nienawidzi i gardzi się każdym elementem w grze. Mnie jak pochłonęło to cały miesiąc poświęcałem na trylogię a co gorsze inkwizycja działała mi na starym lapku w 16 klatkach i 6 w walce xD na najniższej grafice i rozdzielczości. Ale co przeszedłem to moje, potem jak powróciłem na nowym sprzęcie to mi kopara opadła jak ta gra ślicznie wygląda. Czekam na 4 i
@dracul: Jedynkę kocham, gra mojego życia, kocham każdy jej aspekt, klimat, fabułę, muzykę, mechanikę rozgrywki nawet grafikę która bądź co bądź trochę się zestarzała.

Dwójkę Lubię, podobała mi się fabularnie i mechanicznie (chociaż drzewka skilli niepokojąco się skurczyły) i w praktycznie innym każdym aspekcie (ale nie jest to już takie wow), jedynym grzechami jakie wyraźnie w niej widzę to strasznie okrutny recykling lokacji (chociaż to się staram jakoś wybaczyć) oraz całkowicie
dragon age albo się kocha albo się nienawidzi i gardzi się każdym elementem w grze.


@dracul Bynajmniej, ja tam lubię, ale nie jakoś bardzo

@Sylvath Dokładnie to samo miałem z Inkwizycją co ty, całkiem ciekawa i bardzo ładna gra, ale walka to straszna lipa, zbyt mocno "zamerykanizowali" tę grę.

BTW warto zagrać w drugą część?
eeeeem
tak, raczej tak xD

całkiem porządna gra chociaż zepsuli parę spraw,
utrzymuje się że jest najgorszą grą z serii ale inkwizycja jak dla mnie jest zaciekłym konkurentem xD
kosztuje teraz chyba 3 dychy
gra ma sporo problemów podobnych do inkwizycji, trochę za bardzo bawili się z mechaniką a walki stają się trochę nużące i śmieciowe.
Natomiast historia jest bardzo mocną stroną, uwielbiam kompanów z 2 chociaż nie są dla mnie tacy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sylvath: inkwizycji trzeba wybaczyć te wszystkie ograniczenia, inaczej nie uda skończyć się jej. Mnie strasznie rozczarowało drzewko umiejętności, już nie było tej wolności co w jedynce i do tego ten pusty świat, pełen karteczek z zadaniami, co za cep to wymyślił xD ale wyczuwam że to wina nacisku EA by jak najszybciej wydać grę.