Wpis z mikrobloga

Cześć,
przeglądając dysk WinDirStatem zauważyłem, że plik tekstowy Editor-prev.log w ścieżce /appdata/local/unity/editor waży 60gb. Jak to możliwe, że zrobiło się tego aż tyle? Unity stoi około tydzień na nowym sprzęcie, jedynie przerzuciłem projekty z poprzedniego komputera.W jaki sposób w kilka dni wyszło 60gb logów?

#unity3d #gamedev #unity
  • 4
@aCoToZnaczy: Editor-prev.log to log z poprzedniego uruchomienia. Wystarczy że w trackie trybu Play zmienisz skrypt, wszystko się przekompiluje, skrypty się przeładują i stracisz wszystko co nie jest zserializowane i wszystko zacznie sypać do konsoli NullReferenceException, odczekaj z 5-10 minut w takim stanie i masz 60mb jak nie więcej
@zibizz1: Dzięki.

Otworzyłem ten plik w Universal Viewer, cały zasypany w:

selectorthreadwakeupdrainpipes: recv () failed, error (10054)


Nie mogę znaleźć czego to dotyczy.
Trochę mnie to zdziwiło, bo jednak 60GB to całkiem sporo.