Wpis z mikrobloga

@corka_mirka
No niestety, ile razy mi na e-g anulowali zamówienie, to już tego nie zliczę niestety...a przecież zawierałem umowę kupna-sprzedaży.
Ja z tagomago akurat nigdy nie miałem problemów, ale ich głównym wytłumaczeniem jest to (i to dotyczy każdej perfumerii internetowej), że nie są w stanie kontrolować co do sztuki ilości towaru na magazynie.
Ba...wiem z bezpośredniego źródła, że nawet jak widnieją 1-2 sztuki to mają absolutny zakaz kupowania towaru, a tę błędy
@dradziak: Z tym że tutaj nie było problemu takiego, że nie mieli towaru na stanie - takie sytuacje zdarzają się i to akurat rozumiem (chociaż i tak z prawnego punktu widzenia można by dochodzić wykonania umowy), natomiast ja dostałam za każdym razem odpowiedź, że zwyczajnie nie pasuje im cena za którą nabyłam towar. Sprawdzałam - w regulaminie sklepu nie mają inaczej tego uregulowanego, więc w momencie potwierdzenia zamówienia przez nich, zawarliśmy