Wpis z mikrobloga

@kamilsonik: Jak szybko wyleci olej albo urwie się napęd pompy oleju to chyba najlepszy scenariusz do zatrzymania się po zapalaniu kontrolki ciśnienia oleju (choć w VAGach po ~1995 kontrolka ciśnienia jest zapalany gdy nie ma ciśnienia i obroty są powyżej 2000). Np. w Oplach Insignia czy Mazdach gdzie był problem ze smokiem olejowym i długo się jeździło z niskim ciśnieniem oleju to zapalenie kontrolki mogło oznaczać już koniec silnika.
Myślicie, że panewka przetarta i silnik do remontu czy raczej nic złego nie powinno się stać?


@kamilsonik: Trochę z dupy pytanie. Wymienić misę, zrobić serwis olejowy, odpalić silnik i sprawdzić, czy potrzebny remont. Jak ktoś odpowie, że: "tak, panewki zatarte", to zrobisz cokolwiek innego niż po przeczytaniu: "nie, wszystko będzie ok"? Nie uwierzę, że znajdzie się normalny, niepsychiczny mechanik, który z powodu podejrzeń weźmie się za profilaktyczny remont silnika.
Jeśli to tylko mała miska pękła to koszt zamiennika to okolo80 zł. Założyć nową i odpalić motor. A jeśli pękła duża to raczej bardzo dużo pracy i duże koszty
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wasyl503: Super silnik, szkoda że prawie wszystkie egzemplarze są zajechane przez sebkow ( ͡° ʖ̯ ͡°) ja moim się też długo nie nacieszylem bo mi babka wjechała w dupę i szkoda całkowita () silnik sprzedałem i koleś wstawił do passata 4x4. Zajechał go bo olej #!$%@? właśnie przez miskę xD