Wpis z mikrobloga

@mamrotekk Pliz give me help. I paid with a wrong card. Can you change that? Gościu odpowie że nie mają możliwości zmiany karty. Ok, so can you give me my money i I will pay you back? on się wtedy upewni, czy rozumiesz, że po anulowaniu nie będziesz mógł oglądać. Im ok with that. I poszło ( ͡º ͜ʖ͡º) albo to wrodzony czar i urok.
@mamrotekk: Dodałeś komentarz ze zwrotem dopiero po moim komentarzu, w tym wcześniejszym nie było mowy o tym, że mają zamiar cokolwiek zwracać. To wszystko nie zmienia faktu, że wszystkie rozliczenia były zgodne z regulaminami, a ten zwrot to tylko dobra wola Netflixa.
@PajonkPafnucy Czyli błędy w życiu się nie zdarzają? A normalne serwisy, którym zależy na klientach, mają usunąć procedury na zwroty? Twój ojciec tłukł cię kablem za drobne pomyłki, że nie dopuszczasz takich możliwości? A może nie wiesz, że w zarabianiu pieniędzy na usługach chodzi o dobry wizerunek firmy? Pokazalam
@mamrotekk jak bez wdawania się w dyskusje przedstawić swój problem, jak nie być odsyłanym do regulaminów czy proszonym o reklamację. I jak maksymalnie