Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim!
Tak jak obiecałem wrzucam wpis z jeżdżenia w sobotę. Ogólnie jak na pierwszy dzień dość dużo się działo, ale najpierw napiszę wam pełną specyfikację.

Specyfikacja:

Przychód: 361,58 zł + 108 zł w gotówce (nie mam kasy fiskalnej...ludzie sami mi dali ten napiwek) : 470zł
Napiwek przez aplikacje: 1x 5zł.
Ilość kursów: 27
Przebieg za noc: około 350 km
Spalanie: 6,5l/100km
Silnik: Benzyna 1.4 150km
Czas: 17:30 -> 3:30 ( miało być do 4 ale wstałem wtedy po 6 niestety i zmogło mnie już wtedy więc musiałem kończyć) ~10h
Uber prowizja: 25%
Partner prowizja: 8,5%

Spaliłem okolo 22,75l (98)
Cena za litr: ~ 5,50 zł
5,50 zł x 22,75 l = ~ 125zł

I tutaj pojawia się problem, ponieważ nie wiem do końca, którą kwotę tak naprawdę powinienem liczyć jako główną, dalej tak naprawdę jestem w tym zielony, więc wybrałem 2 warianty, jeśli ktoś wie który to proszę napiszcie:)

I WARIANT

361,58 zł - 25% - 8,5% = 248 zł
248 zł + 108 zł(gotówka) = 356 zł

356 zł - 125 zł(paliwo) = 231 zł

231 zł na czysto

23 zł/h

II WARIANT

356 zł + 108 zł(gotówka) = 470 zł
470 zl - 25% - 8,5% = 322 zł
322 zł - 125 zł(paliwo) = 197 zł

197 zł na czysto

19,7 zł/h

Zapewne napiszecie, że zapomniałem o OC/AC, amortyzacji pojazdu, ale prawda jest taka, że jak ktoś jeździ autem to i tak musi opłacać te stawki, więc ich nie wliczam.

Jeżeli zapomniałem o czymś istotnym, co powinienem jeszcze odjąć to napiszcie, bo coś i tak zbyt kolorowo mi to wyszło :D

Pierwszą wypłatę dostanę jutro już w sumie według tego co jest w umowie, więc wtedy okaże się ile tak naprawdę mi zostało.

Pytania do kierowców Ubera:

1. Co zrobić z sytuacją, kiedy czekam na miejscu i nikt nie przychodzi? Często miałem taką sytuację i byłem stratny na tym, dosłownie z 3-4 kursy tego typu. Czy system sam pobiera jakąś kwotę za to, że ktoś nie przyszedł? W takich momentach po prostu anulowalem i jechałem dalej.