Wpis z mikrobloga

#!$%@?ąc od śmieszków o klasie premium, mega jara mnie Mercedes klasy E W211. Chodzi mi o ten klasyczny wygląd eleganckiego sedana i fajne wnętrze. W ogóle nie znam się na mechanice samochodowej stąd pytanie do was mireczki.

Aktualnie jeżdzę Skodą Rapid 2015 rocznik, silniczek 1.2 auto w 100% sprawne technicznie. Warto bawić się w sprzedawanie takiego autka i zakup takiej E klasy? Dojeżdzam do pracy ok 3 km dziennie, czasem jakaś trasa parędziesiąt kilometrów no i raz na kwartał dalszy wyjazd.
Czy te auta się psują, czy jest werjsa silnikowa, na której można polegać? Czy zmiana takiej skody na 15 letnie auto "premium" ( ͡° ͜ʖ ͡°) to rzeczywiście taki strzał w stopę?

Fajnie jakby właściciele takiej E klasy się wypowiedzieli.

#mercedes #eklasa #motoryzacja
p.....n - #!$%@?ąc od śmieszków o klasie premium, mega jara mnie Mercedes klasy E W21...

źródło: comment_WQcdgq3mGulXBWSuCMsUOw9YAYvqNsNn.jpg

Pobierz
  • 20
@polski_kormoran: 15 letnie auto najlepsze lata już dawno ma za sobą więc na samym poczatku przygotuj sie na duży przegląd. Jednak jeżeli na aucie nie musisz polegać gdzie jego przebieg dzienny ma wynosić 6km to o nic bym sie nie martwił, jedynie z racji niewielkiego dystansu poszukal wersji z silnikiem benzynowym.
@polski_kormoran: Jak już to bierz polifta, troszkę mniej problemów z korozją. Jak na Twoje przebiegi to benzyna, chociaż jedyna sensowna (poza amg) to akurat 3.2v6 z przedlifta, prawie, że pancerna. Trzeba uważać na pompy SBC, kosztowna sprawa, tak samo airmatica, mega wygoda, ale też koszty w przypadku awarii. A czy warto? Hmmm... miałem okularnika przez 5lat, eksploatacja na pewno nie należała do tanich, pomijając już #!$%@?ą blacharkę to nawet wymiana oleju