Wpis z mikrobloga

#rekojmia #zakupy #reklamacja #gwarancja #pytanie

Kupiłem w grudniu 2018 roku słuchawki bluetooth ONKYO. Wszystko śmigało cudnie, miesiąc temu przestały się włączać. Zdecydowałem się skorzystać z przysługującego mi prawa do rękojmi, zapakowalem słuchawki i pismo, i wysyłałem do sprzedawcy. Przed wysyłką prowadziłem korespondencję ze sprzedającym, namawiał mnie usilnie na gwarancję, oczywiście odmówiłem.
Sprzedawca napisał do mnie, że otrzymał przesyłkę, ale nie ma ani KABLA USB do ładowania słuchawek, ani PARAGONU. Wytłumaczyłem mu jak bardzo się myli (screeny korespondencji w komentarzu), cisza.
Wczoraj dostałem taką odpowiedź. Co mam teraz zrobić? Rzecznik Konsumenta?
Zdjęcia rozmów w kolejności, odpowiedź Sprzedającego na końcu.
Pobierz piekna_gabi - #rekojmia #zakupy #reklamacja #gwarancja #pytanie

Kupiłem w grudniu 20...
źródło: comment_IhGFiq5I5WFQC6jB2wa40UJYlH2rx3Do.jpg
  • 17