Aktywne Wpisy
![Tiqella](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Tiqella_CjrpBU8d1R,q60.jpg)
Tiqella +664
Żeby nie było wam za dobrze w ten śnieżny dzień, przypominam żenadę stulecia
![Tiqella - Żeby nie było wam za dobrze w ten śnieżny dzień, przypominam żenadę stuleci...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/48d4c3def8c2b6dc2eca65efc5381bcecc61d8d3c3897c2e578ad998e24a3978,w150.jpg?author=Tiqella&auth=2e5affc16a528c05dc12198fcb5d79f5)
![Gavilar](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Gavilar_K8NfgnJnCQ,q60.jpg)
Gavilar +4
#korposwiat
Jak tam sytuacja teraz w waszym korpo pod względem pracy z domu?
Bo widzę w Krakowie takim jest co raz większe ciśnienie żeby być 3 dni (!) w tygodniu w biurze. Dużo firm inżynierskich już działa w takim modelu, koledzy z IT też zaczynają marudzić. Najgorzej że niektórzy wyjechali nad morze / w Bieszczady i pracują dla Krakowa xD
Żebyśmy nie wrócili za 5 lat do braku zdalnej :/
#pracbaza #
Jak tam sytuacja teraz w waszym korpo pod względem pracy z domu?
Bo widzę w Krakowie takim jest co raz większe ciśnienie żeby być 3 dni (!) w tygodniu w biurze. Dużo firm inżynierskich już działa w takim modelu, koledzy z IT też zaczynają marudzić. Najgorzej że niektórzy wyjechali nad morze / w Bieszczady i pracują dla Krakowa xD
Żebyśmy nie wrócili za 5 lat do braku zdalnej :/
#pracbaza #
Kupiłem w grudniu 2018 roku słuchawki bluetooth ONKYO. Wszystko śmigało cudnie, miesiąc temu przestały się włączać. Zdecydowałem się skorzystać z przysługującego mi prawa do rękojmi, zapakowalem słuchawki i pismo, i wysyłałem do sprzedawcy. Przed wysyłką prowadziłem korespondencję ze sprzedającym, namawiał mnie usilnie na gwarancję, oczywiście odmówiłem.
Sprzedawca napisał do mnie, że otrzymał przesyłkę, ale nie ma ani KABLA USB do ładowania słuchawek, ani PARAGONU. Wytłumaczyłem mu jak bardzo się myli (screeny korespondencji w komentarzu), cisza.
Wczoraj dostałem taką odpowiedź. Co mam teraz zrobić? Rzecznik Konsumenta?
Zdjęcia rozmów w kolejności, odpowiedź Sprzedającego na końcu.
Komentarz usunięty przez autora