Wpis z mikrobloga

Byłby ktoś zainteresowany wyjazdem do pracy w Szkocji, w Aberdeen?
Wrzucam ponownie, tym razem trochę dłuższe, z odpowiedziami na niektóre pytania. Niestety kontakt z wszystkimi 'zdecydowanymi' urwał się; niezdecydowani są dalej niezdecydowani. Jeśli to czytasz i sądzisz, że komuś może to być pomocne, daj plusa. Do osób, które jako co drugiego słowa używają 'depresja': chętnie pomogę ale nie jestem niestety lekarzem.
Zwolnił mi się jeden pokój, w sumie dwa ale nie chcę za bardzo z mieszkania robić hotelu. Mogę pomóc z CV, listem, numerem NIN, kontem bankowym, pokierować odnośnie szukania pracy itp. Mieszkanie jest moje więc preferuję kogoś spokojnego, niepalącego, przynajmniej z podstawowym angielskim co bardzo ułatwi życie mnie i tej osobie. Dużo pracuję, nie mam telewizora, w mieszkaniu nigdy nie było imprezy, w dni wolne zwiedzam Szkocję lub Polskę. Miasto kręci się wokół przemysłu naftowego, są tu dziesiątki firm z tego sektora, lotnisko, heliporty, platformy wiertnicze, sporo się buduje, min drugi port i stadion, kilkanaście domów opieki, oczywiście puby i hotele. Jest college gdzie sam chodziłem i dwa uniwersytety. Jest biało. Niestety loty bezpośrednie do Aberdeen są tylko z Gdańska, jest natomiast sporo połączeń z innych lotnisk do Edynburga i Glasgow. Co do kosztów to 350 miesięcznie, wszystko wliczone. Za ogarnięcie CV czy pokazanie gdzie trzeba się udać i co zrobić nie chcę oczywiście nic. Jeśli ktoś jest zainteresowany, pisać smialo. Jeśli ktoś jest zainteresowany na poważnie, napisz coś o sobie, co potrafisz, czego oczekujesz, co chciałbyś osiągnąć. Postaram się pomóc.
IT - niestety kiepsko z tym w Aberdeen, zawsze coś się znajdzie ale polecałbym raczej Edynburg
Jak długo zajmie mi szukanie pracy - głownie zależy to od zaangażowania w jej szukanie, ilości wysłanych CV, znajomości angielskiego i odrobiny szczęścia; ja znalazłem po dwóch tygodniach, znajoma też po dwóch tyg, kumpel dosłownie na drugi dzień po przyjeździe