Wpis z mikrobloga

Hej, chciałbym się wad doradzić bo nie wiem co robić i jakie rozwiązanie byłoby najlepsze.

Kupiłem 3 dni temu słuchawki które okazały się wadliwe. Lewa pianka jest sflaczała przez co nie stawia oporu i ucho ciśnie w plastik. Drugą wadą jest to, że przez plastik przebija się mechanizm do regulacji (Plastik jest wypukły, takie wypukłe paski). Kontaktowałem się z firmą która produkuje słuchawki, opisałem sytuacje i umówili mnie na jutro na naprawę gwarancyjną co do tej pianki. Pan konsultant powiedział, że nie wie czy te przebijanie nada się na gwarancję.

Jako że kupiłem słuchawki przez internet, to przysługuje mi 14 dniowy zwrot. Myślałem, czy aby nie lepiej iść jutro do sklepu, zwrócić słuchawki i w drugim kupić takie same. Albo dostanę kartę podarunkową albo kasę zwrócą na konto po 14 dniach. Chociaż nie wiem czy zaakceptują bo jedyne co zrobiłem, to zerwałem nalepkę z napisane play pause itd. Reszta jest nietknięta (kable, książeczka itd)

Nie wiem też czy mówić o wadach na zwrocie. Jak wspomnę, to mogą mnie maglować o tym, żeby zdać na gwarancję itd. A te 14 dni to trochę śpieszy mi się bo edycja limitowana (Kolor i grawey) a tylko 15 sztuk zostało w danym sklepie na cały kraj a w Media Markt jest tylko jedna sztuka.

Bym się nie obawiał tej gwarancji ale zawsze coś idzie nie tak. Kiedyś oddałem laptopa do wymiany matrycy. Wrócił z nową matrycą ale ramka była uszkodzona. Połąmany zatrzask oraz brak jednej zaślepki na śrubkę. Niedawno wymieniałem matrycę w laptopie na której pojawiła się biała plamka. Dali mi używaną matrycę która wyglądała jak po wojnie i do tego miała martwe piksele. Dopiero przy drugiej wymianie otrzymałem nową matrycę (Zajebiście jak na lapka za 12 koła..)

#pomoc #sluchawki #zwrot #sklep #sklepinternetowy
  • 4