Wpis z mikrobloga

Niedawno skończyłem poradnik poświęcony produktywności oraz efektywności. Na razie jest dostępny wyłącznie dla użytkowników Wattpada, ale pomyślałem sobie, że mogę go też upowszechnić w formie pliku. Jest ktoś zainteresowany?

#produktywnosc #piszzwykopem #pisanie #ciekawostki #pytanie
skrybaArtura - Niedawno skończyłem poradnik poświęcony produktywności oraz efektywnoś...

źródło: comment_pjIUxrSPw0MHsSw7C1nz3i5rCk605bDV.jpg

Pobierz
  • 495
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@skrybaArtura: 1.nwm, ale ja nie sprzątam bo nie lubię jak jest wszystko poskładana i uporządkowane, szkoda czasu na takie banały...

2. Wszystko to co wymieniłeś można w głowie ustalać, nie potrzeba żadnych programów do tego. Plan książki można zrobić na kartce a4, notatniku, wordzie( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Devilwind: "Wszystko to co wymieniłeś można w głowie ustalać, nie potrzeba żadnych programów do tego. Plan książki można zrobić na kartce a4, notatniku, wordzie( ͡° ͜ʖ ͡°) " - Wszystko zależy od książki. Jesli będzie liniowa i z małą liczbą bohaterów być może. A jak napisać taką "Pieśń Lodu i Ognia"? W jaki sposób zarządzać uwagami użytkowników i korektorów?
  • Odpowiedz
nwm, ale ja nie sprzątam bo nie lubię jak jest wszystko poskładana i uporządkowane, szkoda czasu na takie banały


@Devilwind: Wiesz, to był tylko przykład (co w tekście zaznaczyłem). Nie musisz tego robić, możesz robić inne rzeczy. Użyłem tego przykładu bo mnie na przykład to potrafi zrelaksować. Każdy człowiek jest inny.
  • Odpowiedz
@skrybaArtura: kilka kartek: na jednej bohaterowie i ich krótka charakterystyka/cechy, na drugiej wątki i zależności miedzy bohaterami, na trzecie plan rozdziałów i liniowość akcji książki, na czwartej ogólny zapis świata, jak ma wyglądać, miejsca gdzie dzieje się akcja, Na piątej ogólne uwagi i pomysły i inne. Bierzesz te 5 kartek przed siebie i piszesz książkę, poprawiając i usprawniając ją na bieżąco. To jest o wiele bardziej produktywne niż wklepywanie w
  • Odpowiedz
kilka kartek: na jednej bohaterowie i ich krótka charakterystyka/cechy, na drugiej wątki i zależności miedzy bohaterami, na trzecie plan rozdziałów i liniowość akcji książki, na czwartej ogólny zapis świata, jak ma wyglądać, miejsca gdzie dzieje się akcja, Na piątej ogólne uwagi i pomysły i inne. Bierzesz te 5 kartek przed siebie i piszesz książkę, poprawiając i usprawniając ją na bieżąco. To jest o wiele bardziej produktywne niż wklepywanie w programu tych wszystkich
  • Odpowiedz
@skrybaArtura: to dobrze, chociaż te programy to strata czasu według mnie, lepiej ten czas poświecić na pisanie książki i wymyślanie jej na bieżąco niż jej planowanie itp. Najwyżej możesz ją poprawić na bieżąco
  • Odpowiedz
to dobrze, chociaż te programy to strata czasu według mnie, lepiej ten czas poświecić na pisanie książki i wymyślanie jej na bieżąco niż jej planowanie itp. Najwyżej możesz ją poprawić na bieżąco


@Devilwind: Masz bardzo negatywne odczucie do programów i raczej nie uda mi się tego zmienić. Mogę tylko jeszcze raz powtórzyć, że bardzo się przydają do zarządzania wieloma wątkami (na przykład uwagi redaktora, uwagi użytkowników, twoje własne uwagi). Dzięki
  • Odpowiedz