Wpis z mikrobloga

@13czarnychkotow:
Fanfakt: tego typu toporny dizajn, charakterystyczny dla marek własnych marketów nie wynika z tego że np. Tesco nie było stać na grafika, tylko te opakowania mają być celowo brzydkie, tak żeby "aspirujący" klient który waha się między marką własną a produktem markowym miał dodatkowy bodziec by zdecydować się na ten drugi.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@13czarnychkotow: Ciekawe czy taki wydruk jest mniej kosztowny i czy umozliwiloby to zmniejszenie ceny? Wtedy taka marka moglaby dodatkowo przyciagnac nizsza cena.
  • Odpowiedz
@Sedd: Zwracam honor.

Niemniej trzeba zauważyć, że tu bardziej zagrała promocja marki i socjotechhnika niż wizualny walor opakowań.

The newspaper also commented that the heavy promotion of No Name by Loblaws president Dave Nichol had helped boost the sale of generics in all supermarkets.


Oczywiście ten toporny design szedł w parze z ceną - wtedy ma to sens i oddziałuje na klienta wzbudzając poczucie taniego, uczciwie wycenionego produktu.

No ale nadal
  • Odpowiedz