Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO

Aktywowałem dzisiaj na mi 9 waszą aplikację, ale nie działały mi płatności zbliżeniowe i ją dezaktywowałem. Wyrejestrowałem + odinstalowałem. Mogłem zmienić portfel na hce, ale za późno się skapnąłem. Teraz zainstalowałem ponownie iko i cały czas wyskakuje mi ,,Sprawdzanie numeru telefonu trwa zbyt długo". Numeru telefonu nie zmieniałem mam wszystko zgodne jak w umowie. Spróbować najwyżej jeszcze jutro?

#iko #pytanie #xiaomi
  • 8
@Fortis97, komunikat ten oznacza, że z telefonu nie udało się wysłać wiadomości SMS weryfikującej numer telefonu, np. ze względu na brak zasięgu lub środków na wysłanie SMSa. Jeśli po sprawdzeniu powyższych informacji w dalszym ciągu nie będzie możliwości aktywacji aplikacji prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 800 302 302.
@Hogataa26: xD wiesz że do płatności potrzebne jest NFC? Skoro nie masz NFC to nie możesz płacić zbliżeniowo, to chyba proste. Gość podał model jaki ma i akurat Mi9 ma NFC i elegancki to działa. A ty wylatujesz z komentarzem, że to normalne bo xiaomi tego nie ma. Jak nie ma skoro mam xiaomi i ma?