Wpis z mikrobloga

@Kurisutofa: Obóz na bagnie byłby naprawdę spoko gdyby po śmierci Cor Kaloma zmieniło się coś i w ogóle cokolwiek

Dialogi cały czas te same co na początku gry ale no to jest standard w pierwszym gothicu

Ale przecież tu zaszły fundamentalne zmiany, jak wynika z dialogu bodaj z Saturasem albo Cronosem wszyscy guru stwierdzili że rzeczywiście, śniący jest demonem. A w obozie nic się nie zmienia, rutyny te same, nikt nic
@BartoszBarSeba: Chyba wypełnienie tego sensowna treścią nie jest już możliwe. To mimo wszystko mała kolonia karna, nie ma miejsca na kolejne epickie przygody. Nie wiem jak dałoby się to sensownie zagospodarować szczerze mówiąc. Może jakieś większe interakcje między obozami, może jakieś niezbadane ruiny gdzieś i lochy... I teraz wplesc w to Bractwo.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Gilbert_Prukwa: Dialogi po pierwsze i chyba najważniejsze, zwłaszcza z bezimiennymi npc którzy to przykładowo w 6 rozdziale mówią że jesteś nowy
Zadania poboczne bo po pierwszym rozdziale gra staje się straszne liniowa
Działania takie jak wydobywanie rudy, gotowanie czy alchemia, występujące przecież w świece ale poza animacją niedostępne dla gracza
Z lokacji to np. opuszczona kopalnia
Jest też w grze kilka postaci które mają imię ale nic poza tym np. Kosa
Chyba wypełnienie tego sensowna treścią nie jest już możliwe. To mimo wszystko mała kolonia karna, nie ma miejsca na kolejne epickie przygody.


@Gilbert_Prukwa: Dokładnie, grałem w moda Edycja Rozszerzona i to jest duże przegięcie - właściwie co 10 kroków napotyka się jakiegoś NPCa, bo zwyczajnie nie ma miejsca na więcej zawartości w tej grze. Jedyne co mogłoby tej grze wyjść na dobre to właśnie jakieś większe zmiany w świecie gry w
@BartoszBarSeba: Ale opuszczona kopalnia prowadzi już poza KK. @aksal89: Co bym widział z większych rzeczy to może karawany i ataki na nie, może coś z placem wymian, bo brakuje mi powrotu do tego miejsca. Może jeszcze dodać kilku NPC w różnych miejscach kolonii, bo poza samym początkiem gdzie jest Drax i ten na R ciężko o spotkanie kogoś np w lesie. No i Wieża Mgieł jako pełnoprawnym quest. No dobra
@aksal89: Jak pisałem chodzi o to że mogli by ulepszyć, naprawić, ubogacić głównie to co już w grze jest

Grałem też trochę w "Edycję rozszerzoną" i no racja, bardzo przepełniony świat, zwłaszcza stary obóz
Ja np. nie lubię mieć pierdyliarda napoczętych questów gdzieś w dzienniku. Do tego jak w sumie większość modów #!$%@? momentami absurdalność wątków, fabuły.

Mroczne Tajemnice są całkiem spoko i Ludzie z Górniczej Doliny, w polskiej wersji połączone
@BartoszBarSeba: Mnie w Edycji Rozszerzonej wkurzało, że co chwilę jak biegałem po lesie i tłukłem moby, to wypadał jakiś NPC z mieczem, bo byli tak ciasno upakowani, że co chwilę się na nich natykało ( ͡° ͜ʖ ͡°)