Wpis z mikrobloga

@PaulStanley: osobiście nie lubię trybu sportowego w automatach, ciągną niepotrzebnie do maksymalnych obrotów. Jak już to manualny wykorzystuję przy wyprzedzaniu (nie w tym modelu).
@mucher: Tak i mam też przełożenie L, ale ja mam amerykańskie 3.6 V6. W europejskim aucie z małym silnikiem lepiej się sprawdzi jakieś DSG którego komputer już sobie sam ogarnie że zjeżdżasz z góry
@v-tec: jeździłem kilkoma automatami, czułem się jakbym konia batem poganiał, mniej więcej podobne było opóźnienie. Aż bałem się włączać do ruchu. Manuale też są do dupy, żeby nie było. Na co dzień jeżdżę elektrykiem i różnica reakcji w porównaniu do jakiegokolwiek spaliniaka, nie ważne czy automat czy manual to niebo a ziemia. W elektryku czas reakcji na przyspieszenie można porównać tylko do naciśnięcia spustu broni.
@BajerOp: ale wiesz ze automat w mulowatym aucie to dalej automat w mulowatym aucie ? Nie rzucaj tu porównań do klasy hiper samochodów bo to porównanie bez sensu. Oczywiście lambo bugatti itd tylko z automatem ale normalny miejski samochód z dieslem pod maska to słaba opcja
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Shmit: nadal wygodniejszy niz manual. Chyba, że mówisz o starych jednostkach. Teraz nie ma problemu żeby 1 litr miał 130km i automat nie jest w żadnym wypadku mulowaty.