Wpis z mikrobloga

@n3x337 wysokie... Nie patrzę Ci do kieszeni, ale zadając takie pytanie nie stać Cię na ten samochód. Dwunasa z wymiana koszt ok.2500, turbo +/-1500(regen), wtryski od 500 w górę za sztukę, zawieszenie komplet przód na dobrych zamiennikach trzeba liczyć od 1000 w górę.
  • Odpowiedz
ale zadając takie pytanie nie stać Cię na ten samochód.


@AarturR: Oooo, poczułem się jak na forum Saaba ( ͟ʖ)

Chociaż Saabiarze na tym kończyli swoją wypowiedź, nie argumentowali w żaden sposób ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@n3x337 w automacie nie masz dwumasa, wtryski można zregenerować, turbo to koko 600 zł regeneracja. Lepiej zwróć uwagę na konwerter , koło pasowe , dwulitówke odpuść, szukaj 3 litów. Tam silnikowo nic się nie dzieje, gorzej z elektroniką, im bardziej nawalone tych układów komfortu tym więcej awarii. Nie bierz z panoramicznym dachem, unikaj pakietu Comfort, choć świetna sprawa to psuje się.
  • Odpowiedz
@AarturR: Ja to wiem i szanuję pełną odpowiedź ( ͡° ͜ʖ ͡°) śmieję się, bo szukając Saaba 9-5 googlałem frazą "Saab 9-5 koszty utrzymania" i połowa tematów wyglądała jak na elektrodzie - "jak pytasz to znaczy, że Cię nie stać, poszukaj sobie w starych tematach" XD
  • Odpowiedz
@n3x337: mam 3.0d w E46 a to te same silniki.
Dwumas + sprzęgło + przegub wału - 3000zł
Dwie tuleje wahaczy i jakaś tam pierdoła - 450
Koło pasowe + paski alternatora/klimy i rolki napinacza do nich + uszczelnienie wału korbowego - 1200zł
Takie naprawy póki co mnie spotkały przez 2 lata użytkowania, podaję ceny części na najwyższej klasy zamiennikach. Fakt że muszę jeszcze po wakacjach świece żarowe ze sterownikiem wymienić
  • Odpowiedz
@aksal89 to chyba daje im uczucie jakiejś #!$%@? wyjątkowości, że jeżdżą bardzo drogimi samochodami ich zdaniem xD Takiego samego raka dostaję gdy szukam czegoś do Volvo V40 bądź V50, a tam Janusze "hurr V40 to nie jest prawdziwe Volvo i nasraj se do ryja" xD
  • Odpowiedz