Wpis z mikrobloga

@psposki: ok, zawołam.
btw, spodziewałem się bólu dupy o ten montaż, na forach i discordzie też się z tego śmieli.
Więc wyjaśniam dlaczego wole zapłacić za montaż.
Po pierwsze, nie znam się i nie potrafiłbym sam go złożyć. Po drugie, na wykopie jakiś czas temu była historia wykopka któremu kolega po znajomości montował pcta i coś poszło nie tak. PC poszedł z dymem ,a wykopek został z niczym. Morał z tego
@Rumbowy: E tam, ja tydzień temu składałem pierwszego blaszaka i fajna zabawa.
Wszystko sprawdzałem chyba z 5 razy, czy dobre śrubki, które sloty na ram itd.
Jedynie kable od zasilacza męczące ale widzę, że ty masz modularny więc prościej

No i wiesz potem co i jak wymienić co się może przydać w razie czego
via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@Rumbowy: @psposki: Wszystko jest zrobione dla zwykłego Kowalskiego. Wystarczy mieć odrobinę oleju w głowie, zapoznać się z instrukcją i nie robić nic na siłę. Każda wtyczka pasuje tylko w jeden sposób. Żeby to #!$%@?ć to trzeba mieć dwie lewe ręce albo być wyjątkowo zdolnym. Nie trzeba się bać. Działać, spróbować, nauczyć się czegoś.
@sorry_jak_bede_sie_powtarzac: W sumie to nie jestem pewien jak to chłodzenie ma się tam zmieścić, zwłaszcza że to nie jest ful tower. Dlatego też m.in. wziąłem montaż, bo w razie gdyby coś nie pasowało to mają się ze mną skontaktować. Ale spoko, strzele fotkę jak dojedzie.
@keton22: Czekałem z zakupem na nowe ryzeny zwłaszcza na Ryzen 9 3900X, ale ostatecznie wciąż i9-9900 według mnie wypada lepiej w grach, a to tego
Rumbowy - @sorryjakbedesiepowtarzac: W sumie to nie jestem pewien jak to chłodzenie m...

źródło: comment_Gl0Wb61FMGaYUGNxnFVEpe76PVX6sIc6.jpg

Pobierz
@Rumbowy: Te chłodzenie Be quiet Dark rock pro TR4 jest pod podstawkę TR4. Bedziesz potrzebował chłodzenie na podstawkę LGA1151, zapewne jakiś inny Dark pro.