Wpis z mikrobloga

Do kierowców, którzy zmuszeni są jeździć po tym #!$%@? wrocławskim bruku. Czy zauważyliście częstsze problemy z zawieszeniem auta? Stwierdzacie wpływ tego #!$%@? wrocławskiego bruku na częstsze rozregulowywanie się zawieszenia?

Właśnie będę robił zawieszenie w samochodzie i mnie szlag trafia, że będę je katował za chwilę znowu na tym #!$%@? wrocławskim bruku...

#wroclaw
  • 17
@sEB-q: Mialem sprawne zawieszenie przed zeszloroczna przprowadzka do tego #!$%@? bruku, a teraz mam maglownice do regeneracji, nie wspomonajac o sworzniach i tulejach.
@mirko_efekt: A idź pan w #!$%@?, ja jeżdżę Kurkową, żeby nie Pomorską, ale tam #!$%@? bruk i nasrane asfaltem na przejściach dla pieszych, że zawieszenie krzyczy przy najeździe, tak jest wyrównane z ulicą. Ale co z tego, potem jest dziurawa Reymonta, potem Bałtycka i akurat w stronę obwodnicy nierówna Żmigrodzka.

@sEB-q: @lyczko: @CzeXD: @szunis: Czy znany jest powód takiego stanu rzeczy? Już #!$%@?ć nierówne ulice, wiadomo, są
@RatKing Bruk jest jedną z najlepszych rodzajów nawierzchni. Bruk jest trwały, łatwy do demontażu i naprawy. Świetnie odpowiada na drenaż wody opdowej, a zimą, czy raczej po niej nie występują ubytki, jak to wygląda w przypadku nawierzchni asfaltowych.
Niestety, ale nawet on przez ponad 60 lat zaniedbań nie wytrzyma.
Co do Twojego pytania. Nie wiem jak wygląda sytuacja we Wrocławiu, ale np w Warszawie ponad 70 ulic z taką nawierzchnią jest wpisane
@RatKing Bruk jest jedną z najlepszych rodzajów nawierzchni. Bruk jest trwały, łatwy do demontażu i naprawy. Świetnie odpowiada na drenaż wody opdowej, a zimą, czy raczej po niej nie występują ubytki, jak to wygląda w przypadku nawierzchni asfaltowych.


@szunis: Rozumiem że nie korzystasz z auta? Bruk szczególnie jesienią oraz zimą to najbardziej zwodnicza powierzchnia po której jeździmy. Jeżeli nie masz auta to polecam przejechać się rowerem - zrozumiesz dlaczego.