Wpis z mikrobloga

Mirki, jest sprawa. Mam internet w Netii, umowa już parę miesiecy temu przeszła na czas nieokreślony. Natomiast od 3 tygodni nie mam internetu. Po zadzwononieniu na infolinię i opisaniu problemu, przyslano techników, którzy stwierdzili, że to wina routera. Ten z kolei miał zostać wysłany i w ciągu kilku dni miał dotrzeć. Tak się jednak nie stało i po tygodniowej przerwie znowu kontaktowałem się w tej sprawie. Poinformowano mnie, że router zostanie ponownie wysłany. Myślę, ok. Wczoraj usilowalem się kontaktować z nimi w sprawie gdzie do wuja jest router, na co oni odrzekli, że nie przysługuje mi, chyba że podpisze nowa umowę na 2 lata. Takie coś jest w ogóle legalne? #internet #netia#netia #oszukujoczynieoszukujo #kiciochpyta
  • 5
@zureczex: to ich własność, użyczona użytkownikowi na czas korzystania z usługi. Jeśli szwankuje, uniemożliwiając z tejże usługi korzystanie, to maja je wymienić na sprawne. Niezależnie od tego, czy masz "lojalkę" czy nie.