Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mbw3: brałem, żałuję bo większość sam bym ogarnął, jak nie masz pojęcia to warto, jak masz minimalne pojęcia to samemu coś zaprojektuj a do dekoratora pojdz tylko na konsultacje
@Mbw3: Jeśli mowa o architekcie a nie o dekoratorze to brałem, właściwie jesteśmy w trakcie działania. Ja trochę jestem leniwy i mój zmysł estetyczny jest na poziomie dżdżownicy i nie znam się na tym wszystkim kompletnie, także zależało mi na kimś kto to wymyśli by ładnie wyglądało i ogarnie właściwie wszystko (poza finansowaniem xD). To na czym mi zależało to właśnie to by zaprojektował, zaproponował materiały, ogarnął ekipę itd. Ten z
@Mbw3: https://www.prostyplan.pl/blog/architekt-wnetrz-projektant-dekorator zobacz czym się różnią i jakich uslug oczekujesz, czy jesteś gotowy na wyłożenie ok 2,2k/m2 i przesuwanie instalacji, ścian itp. bo arch wn ci skroi mieszkanie pod ciebie, optymalnie wykorzysta przestrzeń a poza tym będzie się zajmować ogarnianiem ekip, rozwiązywaniem problemów na budowie i całą resztą pierdół z tym związaną, ale jak chcesz zrobić sam dekor i to po kosztach to idź za gazetką ikea
@Mbw3: Jeżeli planujesz generalny remont to zatrudnienie architekta wnętrz (oczywiście z wykształceniem) jest zdecydowanie dobrym pomysłem - architekt pomoże Ci dopasować mieszkanie pod Twoje indywidualne potrzeby.. Jeżeli chcesz odświeżyć wygląd kuchni lub łazienki, to polecam projektantów ze sklepów oferujących taki asortyment - pomogą uniknąć błędów projektowych, ich praca jest zazwyczaj wliczona w marżę a i zawsze jakiś rabat wpadnie.

@kapelusz: niestety taka jest smutna prawda o większości architektów wnętrz, a
@persil91: Mniej, po prostu nie było przesuwania / wyburzania ścian, taki był nasz warunek.
Pani architekt obejrzała mieszkanie i stwierdziła, że rzeczywiście rozkład jest niezły i w sumie nic nie trzeba zmieniać.