Wpis z mikrobloga

@rzezol: Że sobie żył nie popodcinasz to ja nie wiem. Ja mam dwie 1.6 101km i 1.8 116km.. ta pierwsza nie jedzie i mnie k-----a trafia.. robi się luz na trasie.. są dwa pasy w jedną stronę, but w podłogę.. Nic się nie dzieje bo to pod górkę.. c--j zjeżdzam puszczam tego za mną.. I taka o jazda. A ten 1.8 to już się odpycha ten już jedzie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Odpaleniec: wysilone i z turbo, a i tak często brakuje im momentu. Zresztą tu chodzi raczej o te starsze
@Dorianek: zamiast przerzucać własne kompleksy na obcych ludzi w internecie, naucz się lepiej angielskiego albo dołącz do klubu gejowskiego jak jesteś tak niewyżyty ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Poza tym k---a, serio? Nie widzicie różnicy pomiędzy "main thrusters" a "główny silnik"? Nie mówiąc o tym, że
  • Odpowiedz
  • 0
@Ciasto_hirol tutaj sprawa jest bardziej skomplikowana
Nowsze samochody nie mają sprężarki na sprzęgle ale na zaworze który jest otwierany bądź zamykany w zależności od potrzeb. Więc sprężarka w zasadzie napędzana jest w trybie ciągłym ale sam proces sprężania zależy od potrzeb lub od obciążenia silnika. Sam mam samochód z 2007 roku, który już takie rozwiązanie posiada
  • Odpowiedz
@Satizo no tak, ale zasada jest ta sama. Przy pełnym obciążeniu silnika kompresor klimy praktycznie przestaje pompować. Nie ważne jak jest sterowany, przecież teraz to coraz więcej jest już poprostu elektrycznych sprężarek.
  • Odpowiedz