Wpis z mikrobloga

#mbank #januszebiznesu @zespolmbanku

Od trzech tygodni próbuję założyć konto w tym dziadowskim banku - standard obsługi level uganda.

Podaję NIP: "Dla podanego NIP-u zarejestrowana jest inna forma prawna. Sprawdź wpisane dane."
Dane sprawdzone sto razy w KRSie. Wszytsko się zgadza, NIP, forma prawna.

Dzwonię do mbanku: musi pan poczekać aż się bazy zaktualizują. W międzyczasie zakładam konto w ING.

Tydzień później próbuję: ten sam komunikat, dzwonię do swojego doradcy bankowego (o 10 rano) pani mówi zeby wysłać smsa z nipem, odezwie się, bo jeszcze nie jest w pracy. Do dzisiaj nie udało mi się do pani dodzwonić.

Piszę na czacie w mbanku: cisza, loguję się kilka godzin później i widzę komunikat że Pani pytała o NIP, który wkleiłem w pytaniu ale ponieważ nie odpowiadam to się rozłącza. (w czasie gdy czekałem na odpowiedź - nie nadeszła)

Po trzech tygodniach podejmuję kolejną próbę: wyjażniam, podaję nip: po 10 minutach się dowiaduję że wyszukiwarka KRS nie działa i nie mogą sprawdzić. Sprawdzam: działa - pani mówi że jej przykto ale u niej nie działa i jakbym potrzebował pomocy w innej sprawie to ona chętnie pomoże.

Nie chcecie? to nie! Kij Wam w konto techniczne.
  • 6