Analiza okrążenia #kubica w Austrii w stosunku do GR i drogi legenda: braking point - Vmin peak - full throtle (m, + oznacza wcześniej) - Vmin (km/h) #f1 t1 7 +5 4 -9 t3 18 +1 4 0,5 t4 8 +6 4 -0,5 t6 0 6 2 -1 t7 10 11 +12 4 t8 _ 4 t9 +3 10 22 7 t10 10 +7 20 -0,5 Oczywiście Russell z jakichś powodów ma większy Vmax z racji czego więcej musi używać brake. drs1 10m drs3 +8m drs1 7m W zakręcie 10 6 7 i 9 Robert przez chwilę ma jednocześnie i brake i odrobinę throttle, styl jakiego ma używać Hamilton a którego nie widać u George'a. Oby więcej doubleonboardów z szybkościomierzami
legenda: braking point - Vmin peak - full throtle (m, + oznacza wcześniej) - Vmin (km/h) #f1
t1 7 +5 4 -9
t3 18 +1 4 0,5
t4 8 +6 4 -0,5
t6 0 6 2 -1
t7 10 11 +12 4
t8 _ 4
t9 +3 10 22 7
t10 10 +7 20 -0,5
Oczywiście Russell z jakichś powodów ma większy Vmax z racji czego więcej musi używać brake.
drs1 10m drs3 +8m drs1 7m
W zakręcie 10 6 7 i 9 Robert przez chwilę ma jednocześnie i brake i odrobinę throttle, styl jakiego ma używać Hamilton a którego nie widać u George'a.
Oby więcej doubleonboardów z szybkościomierzami
Komentarz usunięty przez moderatora
@SamBeliar: największą różnicę robi pierwsze 10 zakrętów.
@lukasz-glowacki: Od Schumachera to się chyba zaczęło, potem Kimi tak jeździł...