Wpis z mikrobloga

Siema. W moim E39 530i z przodu mam jakiś czas temu zakładane amortyzatory, z tyłu natomiast zostały stare. Takie auto już kupiłem. Efektem tego jest to, że przód jest dużo wyżej niż tył. I teraz pytanie. Lepiej kupić amortyzatory i sprężyny seryjne, czy ładować gwintowane? Jaka będzie różnica w prowadzeniu auta? Koła mam 17", opony 235/45. I czy po założeniu serii nie wywali mi auta jeszcze wyżej? Wolałbym, żeby finalny efekt był bliżej tego, jak wygląda tył, aniżeli przód.

Sorry za jakość zdjęcia, ale innego nie mam.

#bmw #auto #samochody #mechanikasamochodowa #tuning
Pobierz S.....T - Siema. W moim E39 530i z przodu mam jakiś czas temu zakładane amortyzatory,...
źródło: comment_9uwGml5hQXifjfJ0AjlGQQnQPSMF5W2u.jpg
  • 25
@3mpty: Hmm, a jak wygląda prowadzenie auta? Z jednej strony seryjne zawieszenie to lepszy komfort. Z drugiej jednak strony, gwint/sportowe to pewniejsze prowadzenie, ale i czuć każdą dziurę. Jak to wygląda w praktyce?
@SerasVCT: nie no zapomnij, wsadzić gwint do e39 to jakbyś kupił sandały do grania w piłkę. inaczej mówiąc z wygodnej i komfortowej limuzyny zrobisz taczkę, plomby z zębów powypadają, plastiki będą skrzypieć itp. Na polskie drogi nie ma sensu wkładać gwintu, przerabiałem to w dwóch samochodach i nigdy #!$%@? więcej.
@SerasVCT: nie chce skłamać ale jak dobrze pamietam e39 ma wielowahacz. szczerze mówiąc nie znam się, mój znajomy ma sklep motoryzacyjny i zdaje się na jego znajomość części. mogę rano zapytać co poleca w korzystnej cenie i dobrej jakości.
@SerasVCT: mam sportowe m-cośtam, więc prowadzi się super. Gwint trzeba umieć wyregulować pod swoje potrzeby, do jeżdżenia po drodze bez sensu. Jest spora szansa, że auto będzie się znacznie gorzej prowadzić. A co do tyłu to sprawdź sobie tuleje wahacza.