Wpis z mikrobloga

Trochę pograłem w #f12019 więc się podzielę przemyśleniami jakby ktoś się zastanawiał nad kupnem.
Kariera
-"kariera F2" to całe 2 eventy gdzie nam się coś dzieje i jeden sprint w Abu Dhabi,
- Dwójka kierowców z F2 przechodzi razem z nami do F1 ale do innych zespołów,
- trochę więcej cutscenek ale w gruncie rzeczy to samo,
- Większy poziom botów, są także bardziej agresywne i mniej przewidywalne (Dżordż lubi dive'ować nawet po trawie ( ͡° ͜ʖ ͡°))
- transfery kierowców
Multi
- Zrównoważone osiągi są trochę powalone np. zdecydowanie za mocne hamulce
- customowe bolidy, kombinezony, kaski na plus
- Już raz poszedł blackscreen na rankedach xD więc pewnie nic się nie zmieniło pod tym względem
- w końcu pozbyli się klasyków z rankedów
Ogólnie
- Bolidy są łatwiejsze w prowadzeniu coś à la średnia trakcja w #f12018
- Grafika i cała otoczka na + ale tu każdy lubi co innego

Generalnie zawiedziony nie jestem jak na kogoś kto spędził zdecydowanie za dużo czasu w F1 2018.
Jak coś chcecie wiedzieć więcej to pytać. #f1 może trochę #simracing ale nie za bardzo
  • 24
  • Odpowiedz
@Qu57: jest cos w rodzaju systemu iRacing gdzie sa globalne mistrzostwa i zdobywa się punkty? Bo widzialem tylko obsluge lig, co w sumie tez jest spoko
  • Odpowiedz
@Qu57: Czy jest jakaś ewolucja toru w trakcie weekendu? Nie grałem w 2018 ale podobno gracze narzekali, że czasy z FP3 pokrywają się z czasami z Q2/Q3 co jest nierealistyczne. Czy czasy z kwalifikacji są lepsze od tych z treningów?
  • Odpowiedz
@emjot86: Ten system ligowy to raczej coś jak były wcześniej "mistrzostwa online". Generalnie nikt z tego nie będzie korzystał nawet ligi, coś bardziej by ze znajomymi przejechać cały kalendarz. W wyścigach rankingowych jest mniej więcej tak jak w iRce. Jest ocena bezpieczeństwa i ranking ale można tam tylko pykać wyścigi 25% i 5 okrążeń.
  • Odpowiedz
@snappik: Z tego co wiem ewolucja toru w F1 2018 była lekko odczuwalna (przynajmniej przez tych topowych zawodnków). Popytam ale pewnie jest podobnie i dla kogoś kto jest średni/dobry i tak nie robi to większej różnicy jak np. dobre dogrzanie opon czy ustawienia bolidu.
  • Odpowiedz
@Qu57: 2018 kupiłem bez zastanowienia na premierę i świetnie się bawiłem, chociaż nie gram na multi. Patrząc na to, że trochę się zmieniło i grać mogę co 2-3 tygodnie to nie wiem czy opłaca się wydawać kasę teraz. Jakaś promocja byłaby mile widziana.
Zresztą 2018 wyszła w sierpniu, mam wrażenie, że przed chwilą ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Fajnie, że są nowe bolidy, ale jeśli zmiana w prowadzeniu nie jest duża i nawet jest łatwiej, F2 to pewnie taki dodatek jak klasyczne, chwilę pojeżdżę i zostawię, to nie wiem czy opłaca się kupować teraz. Oprócz tego jakichś większych nowości pewnie nie ma. A kariera też się nudzi, zbieranie punktów i gonienie wszystkich. Zdobycie mistrzostwa w 2017 było trudniejsze niż w 2018, ale ogólnie nie było to wyzwaniem.

Zresztą nadal granie w 2018 sprawia mi przyjemność, akurat w domu jestem przy okazji weekendów GP, więc od Australii najpierw wyciskam 100% na próbie czasowej, a potem jadę wyścig z końca
  • Odpowiedz
@ajakmyslisz: Tak, na singlu można cały weekend wyścigowy F2 wedle swoich preferencji lub po prostu officjalny. W karierze jest jeden sprint w Abu Dhabi. Jeżdżę na T150
  • Odpowiedz
@Qu57: Jednak się skusiłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mam inne wrażenia. Nadal uważasz, że jest łatwiej? Ja póki co sądzę, że jest trudniej, szczególnie trail braking. Kilka zmian w modelu mi się podoba, mimo walki z nawykami.

Masz force feedback na domyślnych?
  • Odpowiedz
via Zakop
  • 0
@revlayup: fb mam zbliżony do domyślnych w grze. W sterownikach kierownicy to inna sprawa. Po 20h cały czas uważam, że od 18stki jest prostsza (tarki, grip, lepsze czucie na kierownicy)
Problem z dohamowaniami i uślizgiem tylnej osi miałem tylko jak mi w karierze 4 biegu zabrakło ale i tak dało się kontrować w miarę prosto. Fakt faktem trzeba się było odzwyczaić od bezkarnego zbijania biegów.
  • Odpowiedz
@Qu57: zobaczymy dzisiaj, wczoraj brało mnie zmęczenie. Ja na pewno uważam, że model jazdy jest przyjemniejszy, nawet jeśli byłoby trudniej.
Zresztą w 18stce od pierwszego dnia jeździło mi się bardzo, bardzo dobrze, więc podejrzewam, że może to styl. Tam jednak miałem inny force feedback.
Ale tarki zaskakują - na wyjściach trakcji nie ma. Przy czym wczoraj jeździłem bez setupow.

Wołam @Shewie - łatwiej, trudniej?
  • Odpowiedz
  • 0
@revlayup łatwiej, 2018 jest trudniejsza w utrzymaniu bolidu. A w deszczu to juz calkiem. Ale AI w 2019 jest o wiele lepsze. Kierowcy AI w stawce maja swoje osobliwe charakterystyki i maja styl jazdy przeniesiony z "real world"
Pod tym wzgledem miedzy 18 a 19 jest przepasc.
Grafika jest lekko poprawiona ale na pewno nie rewolucyjna zmiana jak na trailerach.

Ogolnie gra sie przyjemnie. Multi nie probowalem.
  • Odpowiedz
@Shewie: Zobaczymy po FP1, wtedy usiądę. Ale serio zaskakujące są wasze opinie, bo ja wczoraj czułem się wolny i słaby. W sumie szkoda, jeśli byłoby łatwiej, bo więcej zabawy z nauką.

Jeszcze jedno do was
Brak dystrybucji wagi w ustawieniach na plus? To ten ostatni fragment.
@Qu57:
  • Odpowiedz