Wpis z mikrobloga

Hejo!
Zwracam się z takim pytaniem do osób w Japonii lub znających się na bankowości lub krypto. Mając kilkaset tysięcy jenow, chciałbym je przetransferowac do Polski. Czy ktoś ma pomysł jak to można zrobić poza western union? Nie chciałbym korzystać z tej opcji bo biorą zbyt duża prowizję (8%).

Mam konto w Revolut jak to w czymś pomoże. Nie mogę założyć konta w banku w Japonii, bo kestem na wizie turystycznej. Pomyślałem o krypto, ale nie znam się i nie wiem jak by to miało wyglądać.

#japonia #kryptowaluty #pytanie #bankowosc #revolut #podroze #westernunion
  • 25
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@zapytaniemo: Teoria:
Szukasz bankomatu/bitomatu gdzie za gotówkę kupisz BTC w JP

Lecisz do Polski

Szukasz bitomatu (jest ich sporo) i wypłacasz gotówkę

Prowizja na pewno będzie o wiele mniejsza ALE kurs może tapnąć od zakupu w górę lub w dół

Urząd skarbowy nic nie widział, a jakby ktoś pytał to pożyczone spodnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@zapytaniemo: posyłam BTC dziewczynie na filipinach, a ona wypłaca je w bito macie w manili w postaci peso. Zrób odwrotnie. kup BTC za jeny- dowiedz sie jak najłatwiej lokalnie, może być bitomat- to jak bankomat, tyle ze można zamieniać w obie strony, może być strona localbitcoin, zdaje sie ze w japinii BTC jest prawnie sankcjonowany jako waluta, wiec może i banki/ parabanki maja taka usługę, od tej strony musisz na miejscu
@zapytaniemo wpłacasz we wplatomacie na revoluta, z revoluta wypłacasz w Polsce albo przelewasz po przewalutowaniu na swoje konto :p

Edit wpłatomaty chyba nie dziaja z revolutem

Bierz jeny do Polski i wymień w kantorze :p
@zapytaniemo: hej czekaj, masz powiedzmy kilkanascie tys pln, zgadza sie czy pomyliłem zera? jak możesz to mieć na revolut, to przesyłanie pomiędzy kontami revolut jest za darmo, możesz posłać komuś w pl, a jak to Ty wracasz, to po prostu używaj w Polsce tej karty revolut, tam sa limity bezpłatnych wypłat, może Ci sie opłacać ulepszyć konto do revolut pro